Kirúgták a twitterező Vodafonost

2009.12.09. 16:34

A Vodafone menedzsere lett a Twitter első ismert magyar áldozata. Mint megírtuk, a T-Mobile a pénteki leállása alatt nem tudott kommunikálni, így egész délelőtt fogalma sem volt az országnak arról, hogy a szolgáltató hálózatán miért csak akadozva lehet telefonálni. A T-Mobile egy Twitter-üzenetben közölte: "A hálózati problémával kapcsolatban lesz hivatalos tájékoztatás. Türelmeteket kérjük!"

Frappánsan reagált erre a Vodafone hivatalos Twitterét kezelő marketinges: "OK, csörögjetek ránk ;) RT"

Gondolom a poént nem kell elmagyarázni senkinek, ezúton is köszönjük a Vodafonnak a szórakoztató perceket. Még a Google hirdetéseiben is megjelent, hogy a leállás alatt Vodafonnál lehet telefonálni.

Óvatosnál is óvatosabb

A Vodafone délután hivatalosan közölte, hogy nincs köze a válaszokhoz. Viszont szívesen adnak segítséget a T-Mobile-nak.

Először azt hittem, hogy ez is a poén része. Nyilvánvaló, hogy a T-Mobile a hálózata közelébe sem engedi a rivális Vodafone embereit, még akkor sem, ha segítenének. A vállveregetés ilyenkor nem segít, de a Vodafone Twitteres válasza talán egy fanyar (na jó: igen fanyar) mosolyt kicsalt a T-Mobile kommunikációs gárdájából. Egy null oda, visszakapjátok - gondolhatták a T-Mobile sajtósai.

Aki figyeli az amerikai mobilszolgáltatók hirdetéseit, ennél sokkal élesebb támadásokat láthat, nemrég például a Verizon ment neki az AT&T-nek, és a balhé a bíróságot is megjárta. A megtámadott AT&T végül inkább visszavonult.

A Vodafone úgy értékelte, hogy a twitterező menedzser engedély nélkül és sportszerűtlenül nyilatkozott a versenytárs problémájáról. A viselkedése ellentétes a tisztességes versennyel, és úgy ítéltük meg, hogy ezért elbocsátás jár, mondta az Indexnek Suba János a cég kommunikációs igazgatója.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM