Elrontottak valamit a Vodafone appján

2017.04.13. 07:55

Nagyon dühösek a Vodafone ügyfelei, akik a szolgáltató mobilos appját használnák, hogy ellenőrizzék az elhasznált megabájtokat és perceket, vagy esetleg sztrádamatricát vegyenek.

Több hete nem lehet belépni
20170413 074413.png

Az Apple AppStore és a Play Áruház hozzászólásai ugyanazt a több hete fennálló problémát jelzik a szolgáltató felé.

A szolgáltató néhol választ is adott a kritikára, és azt írja, hogy egy karbantartás óta fordulnak elő problémák. Dolgoznak a megoldáson, ám azt nem tudják, hogy azzal mikor készülnek el.

20170413 074413.png

Csakhogy ezt is már bő két hete írta a mobilcég. Egyelőre annyit tudunk, hogy az app újratelepítése megoldhatja a problémát, ami egy kissé fapados módszer.

A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy a Vodafone jelenleg a digitális csatornái megújításán dolgozik, beleértve a Mobil Vodafone applikációt is.

Az egyre népszerűbb mobil alkalmazás frissítésére több lépcsőben kerül sor, a folyamat során az ügyfelek egy része esetenként hozzáférési gondokkal találkozhat.

A szolgáltató szakemberei a hiba mielőbbi elhárításán dolgoznak, a Vodafone az érintett ügyfelek elnézését kéri a kellemetlenség miatt.