Az olasz Dainese védőruhagyár olyan motorosdzsekit dobott piacra, amely ütközés esetén légzsákként felfújódva óvja a vezető testi épségét. A high-tech kabát drót nélküli kapcsolatban áll a motorra rögzített miniszámítógéppel, amely az ütközés erejét elemezve dönt a légzsák bevetéséről.
A légzsákká alakuló motoroskabát nem forradalmian új találmány, de a korábbi modellek tépőszalaggal rögzítették a motorost járművére, és ha a szalag nem fejreállás miatt szakadt el, a kabát rosszkor is felfújódhatott. A Dainese új terméke, a D-Air egy, a motorra rögzítendő miniszámítógépet (Sensing Triggering and Memory - STM) tartalmaz, amely rádión kommunikál a mellényben elhelyezett egységgel, és drámai lassulás esetén a körülmények figyelembevételével dönt a motoros hátát, hasát, csípőjét és nyakát védő légzsák felfújásáról. Az STM algoritmusai kiszűrik a hamis riadókat, éles helyzetben viszont a széndioxidpatronok 30 ezredmásodperc alatt 90 literesre fújják fel a 3300 gramm súlyú kabátot. A fedélzeti számítógép memóriája fekete dobozként az ütközés előtti két másodperc sebesség-, és gyorsulásadatait is megőrzi. A motorost LCD-kijelző informálja a 2000 dolláros áron hozzáférhető rendszer működőképességéről.