Árpád
-1 °C
9 °C

Internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv

Index
2002.08.15. 16:05
Kapcsolódó cikkek (1)
Ingyenes internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv, az előfizetők mailben, chaten és visszahívást kérve is kapcsolatot teremthetnek a céggel. Az emailekre huszonnégy órán válaszol a cég. A beérkezett üzeneteket a Matáv adatbázisában tárolja, így később szükség esetén az ügyintézés teljes története visszakereshető. Az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérhetnek, ennek időpontját is maguk választhatják meg. A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek chatelhetnek az ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.

Az internetes ügyfélszolgálat segítségével a felhasználónak lehetősége nyílik a Matáv-termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos mindennemű, az eddigiekben csak az 1212 telefonszámon vagy személyesen elérhető ügyintézésre, így például telefonvonal áthelyezésére, átírására, továbbá kiegészítő szolgáltatások megrendelésére és felvilágosítás kérésére. Az internetes ügyfélszolgálat a hét minden napján 0-24 óráig elérhető.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!