Erősít Magyarországon az Epson
Magyarországon az Epson mostanáig viszonylag alacsony, 6 százalékos részesedéssel bírt a tintasugaras nyomtatók piacán. A cég a disztribútori hálózat átszervezésével, a marketing erősítésével (márkanév erősítő kampány, magyar nyelvű honlap) jövő márciusra 15 százalékos piaci részesedést kíván elérni, mondta hétfői budapesti tájékoztatóján Siegfried Heimgärtner, a régióért felelős Epson Deutschland ügyvezetője. Az elmúlt évben már négy helyi disztribútorral dolgoztak együtt, de a jelenlétet és a piaci visszajelzések értékelését rövidesen helyi képviselettel oldják meg. Az Epson nem kíván mindenáron árharcba bocsátkozni, inkább az innovatív megoldások alkalmazásával kívánja részesedését növelni. Az új PRINT Image Matching technológia például azt ígéri, hogy bármely digitális kamera képét a lehető legjobb minőségben nyomtatja ki. Tavaly a Seiko Epson csoport bevétele a távközlési piac recessziója, az LCD kijelzők és más mobil eszközök iránti kereslet visszaesése miatt 12 milliárd eurón stagnált.