Melinda, Vivien
2 °C
8 °C

Jönnek a fél képernyős hirdetések

c|net
2003.04.23. 10:43
Számos vezető internetes kiadványban, például a News York Times Digital, a Boston.com, a Forbes.com és a USAToday.com oldalain fél képernyős hirdetések jelentek meg, hogy a hirdetők számára még vonzóbbá tegyék az internet felületét. „A cél az, hogy megkönnyítsük a hagyományos hirdetők dolgát, hogy beszéljük a nyelvüket. A féloldalas hirdetésekhez már hozzászoktak a nyomtatott sajtóban.” – mondta el Dan Silmore, a CBSMarketwatch.com értékesítési igazgatója. A hirdetési piacon két egymással ellentétes törekvés bontakozik ki: egyesek a méretesebb, tartalomban és grafikákban gazdagabb formátum irányába mozdulnak el, amely hatékonyabb a szabványos méretű hirdetéseknél és gomboknál, míg mások a kizárólag szöveg alapú hirdetéseket részesítik előnyben, mivel azok bizonyítottan hatékonyak és kihasználják az internetes keresők által nyújtott lehetőségeket, írta a Cnet. Számos felmérés kimutatta, hogy a kevésbé zavaros elrendezésű oldalak és a méretes hirdetések hatékonyabban reklámozzák a termékeket. Az online hirdetésekkel kapcsolatos kutatásokkal, szabványokkal és tanácsadással foglalkozó Interactive Advertising Bureau számos nagy méretű formátumot támogat, de még nem állapított meg szabványos méretet.

Varázslatos Szicília

Baboci2006 felhasználónk jóvoltából vadonatúj fotók segítségével visszatérhetsz a nyárba!

Felfedeznéd Portugáliát?

Itt a remek alkalom, hogy megismerd. Beszámolók, fotók - böngéssz!