Indiában népszerű a mobilos társkeresés
Az indiai Bharti Airtel mobilszolgáltató ötszörösére növelte adatszolgáltatásból származó bevételeit, miután elindította "TrackUrMate" nevű mobiltelefonos társkereső szolgáltatását. A SmartTrust alkalmazásán futó társkeresésben a felhasználók létrehozhatják saját profiljukat, kereshetnek mások adatlapjai között,
és beszélgetéseket is folytathatnak másokkal. A társkereső-szolgáltatás az ICQ-hoz vagy a Yahoo Messengerhez hasonlít azzal a különbséggel, hogy ez kizárólag szöveget tartalmaz. Ez azért volt fontos, mert a már meglévő technológiára és felhasználói szokásokra alapozva, ki lehetett küszöbölni az új technológia (pl. WAP)
bevezetéséből következő kockázatokat.
Míg a fejlett piacokon a multimédiás üzenetküldéstől várják a bevételek növekedését, addig a fejlődő piacokon, az SMS-t leszámítva, az adatszolgáltatások elenyésző részét teszik ki a szolgáltatók bevételeinek, mondja a Yankee Group piackutató cég. A cég előrejelzései szerint a délkelet-ázsiai régióban még 2006-ban is mindössze a bevételek 30%-a fog adatszolgáltatásokból származni.