Zita, Mariann
12 °C
19 °C

Szeptembertől ingyen bővíti szolgáltatásait a Microsoft

Napi Online
2003.06.04. 09:24
A Microsoft május 28-án bejelentette, hogy 2003. szeptembertől világszerte kibővíti a Frissítési Garancia Programja (SA) révén elérhető szolgáltatásainak körét. A társaság az ügyfelek visszajelzései alapján bővíti a hosszú távú licencszerződések előnyeit a termékbevezetés, a rendszerüzemeltetés és a tréning területén. Az új szolgáltatásokkal automatikusan - külön díj felszámítása nélkül - növekszik a Microsoft termékeinek és programjainak értéke azon felhasználók számára, akik hosszú távú szoftverkövetést tartalmazó licencszerződéssel - Enterprise Agreement, Open Subscription, Select SA, Open SA - rendelkeznek. A redmondi székhelyű cég célja az ügyfelek elégedettségének további növelése.

A szeptemberben bevezetésre kerülő többletszolgáltatásokat a jelenleg érvényes, Frissítési Garanciát tartalmazó szerződéssel rendelkező ügyfelek automatikusan vehetik igénybe a szerződés időtartama alatt. A program új szolgáltatásai közé tartoznak - többek között - az ügyfelek számára biztosított tréningprogramok, illetve kibővített terméktámogatási szolgáltatások, és hogy az ügyfeleknél kijelölt személyek hozzáférést kapnak e-learning forrásokhoz és részvételi lehetőséget a Microsoft által minősített oktatási központokban szervezett továbbképző tanfolyamokon.

A terméktámogatás keretében a munkatársak hozzáférhetnek a web-alapú technikai segítségnyújtó forrásokhoz, igénybe vehetik az ingyenes telefonos segítségnyújtást. Az informatikusok számára elérhetővé válik a TechNet Plus program tartalma, amely magában foglal tudásbázis cikkeket, meghajtóprogramokat, felhasználói programokat, az új szoftvertermékek béta változatait és a legújabb alkalmazások tesztverzióit is. A Microsoft ezeket az előnyöket a Frissítési Garancia vásárlóinak külön díj felszámítása nélkül biztosítja.