Graphisoft-szoftver a berlini vásárvárosnak
A Mol, az APEH, a Westend és a Pólus Center után újabb jelentős megrendelőt szerzett a Graphisoft létesítménygazdálkodási üzletága. Ezúttal a berlini vásár- és konferenciaközpontot üzemeltető cég döntött az ArchiFM és az azt kiegészítő ArchiFM karbantartásszoftver használata mellett. A programot elsősorban karbantartás-menedzsmentre, hosszú távon pedig területmenedzsmentre használják majd a berlini szakemberek. A megállapodással a Graphisoftnak az átlagosnál nagyobb volumenű, számos további lehetőségeket is magában rejtő FM-üzletet sikerült kötnie. A vásárváros üzemeltetője, a Capital Facility GmbH hatáskörébe tartozik ugyanis a berlini kongresszusokhoz, illetve vásárokhoz kapcsolódó valamennyi műszaki és infrastrukturális szolgáltatás, továbbá a vásár- és konferenciaközpont egész területének üzemeltetése is.
A Graphisoft vezető terméke, az ArchiCad mellé szeretné felfuttatni a jelentős növekedési potenciállal rendelkező létesítménygazdálkodási üzletágát, amely tavaly már a társaság összforgalmának 13 százalékát hozta. A részleg eladásai várhatóan további 25 százalékkal nőnek ebben az esztendőben, azonban az üzletág legnépszerűbb termékének bizonyuló ArchiFM a cég reményei szerint - akárcsak tavaly - az idén is 45 százalékkal több bevételt hoz majd.