Többet beszélnek a Westel-előfizetők
Úgy tűnik, nemcsak átmeneti jelenségről, hanem fordulatról lehet beszélni a Westelnél: az első negyedévi mélypont után ugyanis az egy előfizető által lebeszélt percek száma és az egy előfizetőre jutó árbevétel is folyamatosan nő. Míg 2003 első három hónapjában átlgosan havi 103 percet beszéltek a westelesek, és az átlagos havi árbevétel 5059 forint volt, ez a második negyedévben 110 percre és 5203 forintra, a harmadik negyedévben pedig 112 percre és 5278 forintra emelkedett. Nem lankad az SMS-láz sem, a döntően ezt magában foglaló "értéknövelt szolgáltatások" értéke a negyedév során 571 forintra emelkedett a félév végi 550 forintról. Ez azt jelenti, hogy a westelesek telefonszámlájának átlag 10,8 százalékát adják a szöveges és képüzenetek a júniusi 10,6 és a tavaly szeptemberi 9,2 százalékkal (533 forinttal) szemben.