Nőtt a SonyEricsson piaci részesedése
A SonyEricsson összesen körülbelül 350 ezer mobiltelefont adott el Magyarországon 2003-ban, harminc százalékkal többet, mint egy évvel korábban, és ezzel piaci részesedése tizenöt százalék fölé nőtt, mondta Wágner Tibor, a SonyEricsson közép- és kelet-európai igazgatója kedden.
A SonyEricsson az elmúlt év negyedik negyedévétől világszinten már nyereségesen működött. A világon 2003-ban 470 millió mobilkészülék talált gazdára, amelyből 27,2 milliót a SonyEricsson értékesített. A társaság a kelet-közép-európai régióban szintén nyereségesen működik, és az elmúlt évben kétmillió új készüléket adott el.
Wágner Tibor elmondta, hogy az elmúlt évben világszinten a gyártók ötvenötmillió beépített kamerás készüléket adtak el, míg ugyanebben az időszakban a digitális fényképezőgépekből negyvenmillió talált gazdára.