Zelma, Rajmund
-10 °C
-3 °C

A fejlődő országok mobilpiacán erősít a Panasonic

MTI
2004.07.21. 18:42
A Matsushita az idén huszonöt százalékkal húszmillióra kívánja növelni Panasonic márkájú mobiltelefon értékesítéseit a rohamosan bővülő orosz, brazil és indiai piac kiszolgálásával. A fejlődő piacok lendületes értékesítési eredménye ellentételezi a cég számára az Egyesült Államok piacán elszenvedett visszaesést. Az elmúlt pénzügyi évben a Matsushita 536 milliárd jen (4,9 milliárd dollár) bevételre tett szert mobiltelefon értékesítések után, ami összes értékesítési árbevételének hét százalékának felel meg.

A Matsushita komoly értékesítési sikereket vár projektoros tévékészülékeitől is, amelyek mélységben egyharmaddal kisebbek mint a katódsugárcsöves készülékek és feleakkora a súlyuk. Az Egyesült Államokban a háttér kivetítős készülékek nagy népszerűségnek örvendenek, mivel lényegesen olcsóbbak az lcd képernyős és a plazmaképernyős laptelevízióknál. A Matsushita jelenlegi tíz százalékos részesedését 2006-ig tizenöt százalékra kívánja növelni a háttér kivetítős televízió készülékek világpiacán. Az athéni olimpiai játékok kezdetéig negyven százalékos televízió értékesítés növekedésre számít a Matsushita a Japánon kívüli piacain.

Varázslatos Szicília

Baboci2006 felhasználónk jóvoltából vadonatúj fotók segítségével visszatérhetsz a nyárba!

Felfedeznéd Portugáliát?

Itt a remek alkalom, hogy megismerd. Beszámolók, fotók - böngéssz!