A fejlődő országok mobilpiacán erősít a Panasonic
A Matsushita az idén huszonöt százalékkal húszmillióra kívánja növelni Panasonic márkájú mobiltelefon értékesítéseit a rohamosan bővülő orosz, brazil és indiai piac kiszolgálásával. A fejlődő piacok lendületes értékesítési eredménye ellentételezi a cég számára az Egyesült Államok piacán elszenvedett visszaesést. Az elmúlt pénzügyi évben a Matsushita 536 milliárd jen (4,9 milliárd dollár) bevételre tett szert mobiltelefon értékesítések után, ami összes értékesítési árbevételének hét százalékának felel meg.
A Matsushita komoly értékesítési sikereket vár projektoros tévékészülékeitől is, amelyek mélységben egyharmaddal kisebbek mint a katódsugárcsöves készülékek és feleakkora a súlyuk. Az Egyesült Államokban a háttér kivetítős készülékek nagy népszerűségnek örvendenek, mivel lényegesen olcsóbbak az lcd képernyős és a plazmaképernyős laptelevízióknál. A Matsushita jelenlegi tíz százalékos részesedését 2006-ig tizenöt százalékra kívánja növelni a háttér kivetítős televízió készülékek világpiacán. Az athéni olimpiai játékok kezdetéig negyven százalékos televízió értékesítés növekedésre számít a Matsushita a Japánon kívüli piacain.