Ferenc, Olívia
-4 °C
4 °C

A piacvezető pozíció megőrzése a 3Com célja

MTI
2004.07.21. 18:48
A hálózati berendezéseket forgalmazó 3Com Hungary piacvezető a hálózati végpontok piacán; az IDC adatai szerint az idei első negyedévben Magyarországon forgalmazott végpontok harminchét százalékát a 3Com értékesítette. A vezető pozíciót a társaság struktúrájának megváltoztatásával és kibővített termékpalettája révén őrizné meg a jövőben, mondta Szabó Gábor, a cég marketing igazgatója szerdán.

A 3Com Hungary az idei évtől az operatív és technikai feladatokat az újonnan alapított J.V.Com vállalatnak engedi át, és a jövőben az eddig működő vállalkozás csak marketinggel foglalkozik, mondta el Lehner Tamás, a 3Com Hungary vezérigazgatója, aki az új céget is irányítja majd.

Szabó Gábor a cég magyarországi árbevételére vonatkozóan nem árult el adatokat, csak annyit közölt, hogy 2004 első három hónapjában 10 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest és a tavalyihoz hasonlóan profitot termelt. Reményei szerint legalább ez a növekedési ütem marad fenn a következő időszakban is.

A marketing igazgató szerint a termékpaletta bővítésének azért fontos, mert erős áresés jellemzi a piacot, és a hálózati végpontok piacán kívül vállalatuk a Cisco mögött második szereplője lehet a biztonsági megoldások és a több telephelyes hálózatok összekapcsolását lehetővé tevő berendezések piacán is.