Ötvenezren fizetnek elő Chellóra
Az elmúlt évben megkétszerezte szélessávú internet előfizetőinek a számát a UPC Magyarország, mondta a társaság észak-magyarországi regionális igazgatója, Szabó Ervin. Eközben Európa azon tizenegy országában, ahol az anyavállalat a UnitedGlobalCom Europe (UGBE) szélessávú internetelérést működtet, a növekedés mértéke csupán negyven százalékos volt, vagyis az előfizetők hazai gyarapodása meghaladja az európai átlagot. Az UPC tizenhat nagyvárosban hatszázezer háztartás számára teszi elérhetővé a szélessávú internetelérést. A társaság 1998 decembere óta 350 millió dollár értékű beruházást hajtott végre Magyarországon.
A UPC Magyarország az elmúlt évben, mintegy huszonhat milliárd forintos árbevétel mellett 1,56 milliárd forintos nyereséget ért el, ami az adózást követően 1,7 milliárd forintos negatív eredményre változott. Az árbevétel, mintegy négymilliárd forinttal haladta meg a 2002. évi, közel 22,2 milliárd forintos forgalmat, amikor viszont az adózás utáni profit 1,52 milliárd forint volt.