Vártnál jobb a T-Mobile eredménye
Az első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményt ért el a T-Mobile mobilcég. A T-Mobile ügyfélszáma a januártól június végéig terjedő időszakban százötvenezerrel nőtt, és a vállalat piaci részesedése is emelkedett; a hazai mobilhasználók majdnem felét - június végén 47,68 százalékát - szolgálja ki. Az ügyfélszám növekedésében 2004-ben jelentős változás következett be és az előző esztendők tendenciájától eltérően a T-Mobile új ügyfeleinek közel fele ismételten az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi, közel kilencven százalékos aránya jelentősen csökkent.
Az erős verseny és a végződtetési díjak csökkenése ellenére a vállalat első féléves árbevétele közel öt százalékkal 126,9 milliárd forintra nőtt. Az EBITDA több mint kilenc százalékos növekedése majdnem kétszeresen haladja meg az árbevétel emelkedésének mértékét.