Elkészült az ArchiCad 9.0
A Graphisoft gazdálkodása szempontjából meghatározó az, hogy az éppen piacon lévő ArchiCad mennyire friss. A vásárlók érdeklődése ugyanis a termék iránt az új verzió piacra dobását követően ugrásszerűen megnő, ami legalább két negyedévre nagyot lendít a cég árbevételén. Például az Archicad 7.0 2001. áprilisi megjelenését követően a cég második negyedéves árbevétele az első negyedévhez képest negyven százalékkal emelkedett.
A Graphisoft, csökkentendő az ArchiCad-verzió frissességnek való kitettségét egyébként igyekszik több lábra állni, és a bevételeinek minél nagyobb részét egyéb termékeiből előteremteni. A cég forgalmának azonban az első félévben még közel 75 százalékát a vezető termék generálta, miközben a második legnagyobb üzletág, az épületüzemeltetési szoftverek mindössze 10 százalékot képviseltek árbevételében.