Piroska
-10 °C
1 °C

Kétmillió ügyfelet vesztett az AOL

dpa
2005.02.04. 16:46
A világ legnagyobb médiakonszernje a Time Warner 2004-ben illetve az év utolsó negyedévében a kábeltelevíziós üzletágnak köszönhetően jelentősen tudta növelni a nyereségét. A Time Warnerhez tartozó America Online (AOL), a világ legnagyobb internetes szolgáltatója az ügyfelek folyamatos elpártolása miatt aggódhat. 2004 során 2 millió ügyfelet vesztett, így decemberre 22,2 millió előfizetője maradt. A cég ennek ellenére növelni tudta reklámbevételeit, így az éves forgalma pedig elérte a 8,7 milliárd dollárt.

A médiakonszern éves bevétele 6,3 százalékkal 42,1 milliárd dollárra bővült, a nyereség pedig elérte a 3,4 milliárd dollárt, szemben az előző év 2,6 milliárd dolláros eredményével. A Time Warner pénteken bejelentette, hogy további kecsegtető befektetések után néz.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Kezdje az évet egzotikus körutazással!

Fedezze fel Madagaszkár, Burma, Peru kincseit, Indiát a kelet csodálatos világát.