Kétmillió ügyfelet vesztett az AOL
A világ legnagyobb médiakonszernje a Time Warner 2004-ben illetve az év utolsó negyedévében a kábeltelevíziós üzletágnak köszönhetően jelentősen tudta növelni a nyereségét. A Time Warnerhez tartozó America Online (AOL), a világ legnagyobb internetes szolgáltatója az ügyfelek folyamatos elpártolása miatt aggódhat. 2004 során 2 millió ügyfelet vesztett, így decemberre 22,2 millió előfizetője maradt. A cég ennek ellenére növelni tudta reklámbevételeit, így az éves forgalma pedig elérte a 8,7 milliárd dollárt.
A médiakonszern éves bevétele 6,3 százalékkal 42,1 milliárd dollárra bővült, a nyereség pedig elérte a 3,4 milliárd dollárt, szemben az előző év 2,6 milliárd dolláros eredményével. A Time Warner pénteken bejelentette, hogy további kecsegtető befektetések után néz.