Alfréd
4 °C
14 °C

Bannerekkel kacérkodik a Google

c|net
2005.04.25. 11:20
A Google ezentúl engedélyezi partnerszájtjainak, hogy bannerhirdetéseket helyezzenek el oldalaikon, jelentette Cnet A webkeresőjéről ismert cég mindeddig ellenállt a nagy méretű, sok helyet foglaló és lassan letöltődő szalaghirdetéseknek, és a Google-ön most is csak szöveges hirdetések találhatók. Az éleződő verseny azonban arra kényszerítette a céget, hogy beadja a derekát, és legalább partnereinek engedélyezze a bannerek elhelyezését. A hirdetőknek ugyanakkor számolniuk kell azzal, hogy a bannerekért - a szöveges reklámokkal ellentétben - nem az átkattintások (cost per click, CPC), hanem a megjelenítés (cost per impression, CPM) alapján kell majd fizetniük.

UTAZÁS kiállítás

Március 2-5. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban

A legmenőbb síterepek

Csodás panoráma, jó levegő, szép pályaszállások, a téli sport szerelmeseit ezek várják.