Bővíti budapesti központját a Tata
Az ügyvezető igazgató szerint Magyarország a legfontosabb ország a vállalat számára a kelet-európai régióban, mert jó az ország földrajzi elhelyezkedése, a magyar munkavállalók külföldi nyelvtudása, illetve kiegyensúlyozott a politikai és pénzügyi helyzet. A TCS 2001 óta működő budapesti központjának alkalmazottai a TCS ügyfeleit szolgálják ki angol, francia, német, spanyol, portugál, lengyel és olasz nyelven.
A cég saját adatai szerint az európai szoftverfejlesztési piac éves összbevételük huszonöt százalékát adja, a budapesti központ fejlesztése a TCS hosszútávú beruházásainak része.
A Tata Consultancy Services 2010-re a világ első 10 szoftverszolgáltatást nyújtó cégei közé kíván kerülni. Az 1968-ban alapított vállalat a tavaly 11,8 milliárd eurós forgalmat elkönyvelő indiai Tata Csoport tagja, melynek tevékenységi körébe tartozik a szoftverfejlesztés, kutatás, rendszerintegráció, és az üzleti tanácsadás. A cég világszerte 33 országban negyvenezer embert foglalkoztat.