Árpád
-2 °C
9 °C

Lendületben az online reklám Magyarországon

Napi Online
2005.10.06. 12:06
A harmadik negyedévben az online hirdetési forma a hazai reklámpiac legdinamikusabban fejlődő szereplője maradt. Az idei év harmadik negyedében a hazai netes reklámfelületek elsöprő többségét értékesítő nyolc társaság 718 millió forint tiszta reklámbevételt ért el. Az Online Indexben résztvevők - NAPI Online, Habostorta, Házipatika, Index, Origo, Portfolió, Ringier Online, Sanoma Online - reklámfelületük értékesítéséből az egy évvel korábbihoz képest 26 százalékos többletre tettek szert. A növekedés azért is figyelemre méltó, mert a harmadik negyedév a két nyári hónap miatt a reklámpiac meghatározó szereplői számára - az első negyedhez hasonlóan - gyengébben szokott sikerülni. Az Online Index szereplői 2005 első háromnegyed évében 2,23 milliárd forint bevételt realizáltak a valós, tisztán a reklámbevételeket számba vevő tevékenységükből. Ez éves összehasonlításban több mint 34 százalékos növekedést takar.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!