Az AH digitális televízióval csábítaná vissza ügyfeleit
Az Antenna Hungária (AH) Rt. új digitális televízió szolgáltatásával pár éven belül duplájára növelné előfizetői számát, elsősorban korábbi ügyfelei visszacsábításával - mondta Hegedűs Sándor, a társaság fejlesztési és informatikai vezérigazgató-helyettese szerdán sajtótájékoztatón az MTI-nek Budapesten.
Közölte, hogy 1989 óta az AH akkor 200-300 ezer fős ügyfélköre mára 50-60 ezerre olvadt, főként azért, mert az eddig analóg alapú műsorelosztási technológiával sugárzott televízióadásról a háztartások kábeltelevízióra váltottak.
A kábel-tv szolgáltatókkal összehasonlítva versenyképes árú, bővebb és rugalmasabb műsorkínálatú Antenna Digital szolgáltatás viszont képes lesz előfizetők vissza- és elhódítására - hangoztatta a vezérigazgató-helyettes.