Férfias játékok nőknek szóló reklámokkal
Bár az elektronikai termékeket gyártó cégek nagy többsége szeretné, ha gyártmányaikat nők is vásárolnák, fáradozásaikat egyelőre ritkán koronázza siker.
Az egyik, autós navigációs rendszereket gyártó cég, a TomTom képviselője elmondta: a vállalat reklámjaival a nőket igyekszik megcélozni, vásárlóinak többsége mégis férfi. "Igaz ugyan, hogy a navigációs rendszer férfias dolog, ám e termékünk egy kicsit a nőknek is szól, hiszen sokszor a hölgyek ajándékba kapják ezeket párjuktól" - érvel a hölgyeknek szóló reklámok mellett Harold Goddijn, az autós navigációs rendszereket gyártó cég vezérigazgatója.
A gyártó szerint reményre ad okot, hogy a vásárlók 12 százaléka nő, ami egy műszaki cikkeket gyártó cég esetében nem is olyan rossz arány.