Online fotónyomtató a nagymamának
Kedden készül bemutatni a Presto Services azt a HP-fotónyomtatót és a hozzá kapcsolódó szolgáltatást, amellyel a számítógéptől és az internettől idegengedő, de a családi fotókra kíváncsi light usereket célozza meg. A volt ofotósokból, tivósokból és yahoosokból létrejött vállalat alapító-vezérigazgatója, Joe Beninato az ötletet saját nagymamájára alapozta, akit érdekeltek ugyan a családi fényképek, de a pécé, amit unokája vásárolta neki, már kifogott rajta: gondja volt a kezeléssel, és az emailben átküldött családi képek elvesztek a spamáradatban.. A Presto úgy működik, hogy a család technológiailag képzett tagjai elküldik az arra érdemesnek tartott digitális fotókat a kevésbé képzetteknek, akiknél nincs pécé, csak egy online adatfogadásra felkészített nyomtató, amely minden különösebb hókuszpókusz nélkül kiprinteli a rá küldött képeket. Az árakat a Presto, amely két kockázati befektetőtől tízmillió dollárt kapott a vállalkozás elindítására, a szolgáltatás árát még 2006-ban bejelenti.