Erősödik a Bang & Olufsen Magyarországon
Az összetéveszthetetlen megjelenésű televíziók, zenei rendszerek, hangsugárzók, telefonok és multimédiás eszközök kizárólagos hazai forgalmazója, a Premium Brand Kft. forgalom-növekedési terveit arra alapozza, hogy a magyarok kevesebb luxusterméket vásárolnak, mint a hasonló országok lakosai, ezért még jelentős a kiaknázatlan piaci potenciál - mondta el az MTI-nek csütörtökön Kádár Éva a cég marketing menedzsere. Hozzátette: Szlovákiában és Horvátországban kétszer-, Csehországban háromszor annyi Bang and Olufsen terméket adnak el, mint Magyarországon.
Az árakról szólva annyit mondott, hogy a televíziók közül a legolcsóbb 3300 euróba, jelenlegi árfolyamon 867 ezer forintba, a legdrágább 20 ezer euróba, több, mint 5,3 millió forintba kerül.
"Az idén mintegy 300 millió forint értékű forgalmat várunk" - mondta a marketing menedzser. Hasonló a bővülési ütem a Bang and Olufsen márkájú termékek világforgalmában is, miután bevezették ezeket a japán, a kínai és az orosz piacra is - tett hozzá Kádár Éva.