Miklós
-7 °C
2 °C

Megkétszereződtek a plazmatévé eladások a második negyedévben

MTI
2006.08.25. 12:22
A plazmatévék eladása 95 százalékkal volt magasabb az 2006 április-júniusi időszakában, mint a tavalyi második negyedévben. A felfutást elsősorban a japán Matsushita hatalmas forgalma okozta, derül ki a DisplaySearch amerikai kutatóintézet jelentéséből.

A világon eladott összes televízió 5 százaléka plazmatévé, ez az adat az első negyedévben 4 százalék volt. A lapos képernyőjű tévék iránti kereslet egyre inkább nő, mert az árak csökkenése ráveszi a vásárlókat arra, hogy hatalmas méretű képcsöves készülékeik helyett nagy, lapos képernyőjű televíziókat vásároljanak.

A Panasonic márkát piacra dobó Matsushita bebiztosította vezető helyét a PDP piacon: korábbi 21,5 százalékos részaránya 28,3 százalékra nőtt. A második helyen a dél-koreai LG Electronics áll 17,1 százalékkal, a szintén koreai Samsungnak 13,6 százalékos, a holland Philipsnek pedig 10,3 százalékos részesedése van. Az LCD TV-k eladásai a második negyedévben 135 százalékkal 9,4 millióra ugrottak, ami a világ televízió-eladásainak 22 százalékát jelenti, közölte nemrégiben a DisplaySearch.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Budapest Te Csodás!

Karácsonyi pompába öltözött utcák, színes adventi vásárok, gazdag kulturális élmények, ez mind Budapest.