Megkétszereződtek a plazmatévé eladások a második negyedévben
A világon eladott összes televízió 5 százaléka plazmatévé, ez az adat az első negyedévben 4 százalék volt. A lapos képernyőjű tévék iránti kereslet egyre inkább nő, mert az árak csökkenése ráveszi a vásárlókat arra, hogy hatalmas méretű képcsöves készülékeik helyett nagy, lapos képernyőjű televíziókat vásároljanak.
A Panasonic márkát piacra dobó Matsushita bebiztosította vezető helyét a PDP piacon: korábbi 21,5 százalékos részaránya 28,3 százalékra nőtt. A második helyen a dél-koreai LG Electronics áll 17,1 százalékkal, a szintén koreai Samsungnak 13,6 százalékos, a holland Philipsnek pedig 10,3 százalékos részesedése van. Az LCD TV-k eladásai a második negyedévben 135 százalékkal 9,4 millióra ugrottak, ami a világ televízió-eladásainak 22 százalékát jelenti, közölte nemrégiben a DisplaySearch.