Vilma
-7 °C
4 °C

Új Windows 2000 kampány indul

Heise.de
2001.01.24. 11:59
A Microsoft 220 millió dolláros reklámkampányt indít, mindenekelőtt a Windows 2000 értékesítésének előrelendítésére. A 'Software for the Agile Business' szlogent használó kampány először az USA-ra koncentrál. A felhasználókat arról kívánják meggyőzni, hogy a redmondi szoftvercég szoftverei soha nem látott teljesítményt és rugalmasságot kínálnak, illetve rendelkeznek azzal a minőséggel és megbízhatósággal, amelyet a nagyvállalatok igényelnek. A nagyvállalatok kegyeiért folyó versenyben a Microsoft még az Oracle és a Sun mögött kullog, pedig a szakértők szerint évi több mint 90 milliárd dollár fordul meg ebben a piaci szegmensben. Piackutatók szerint a Microsoft részesedése ebből 5 százalék körül lehet. Bár a végfelhasználók körében elég örvendetesen alakul a Windows 2000 értékesítése, a szerverek terén még van mit bepótolni.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!