Új Windows 2000 kampány indul
A Microsoft 220 millió dolláros reklámkampányt indít, mindenekelőtt a Windows 2000 értékesítésének előrelendítésére. A 'Software for the Agile Business' szlogent használó kampány először az USA-ra koncentrál. A felhasználókat arról kívánják meggyőzni, hogy a redmondi szoftvercég szoftverei soha nem látott teljesítményt és rugalmasságot kínálnak, illetve rendelkeznek azzal a minőséggel és megbízhatósággal, amelyet a nagyvállalatok igényelnek. A nagyvállalatok kegyeiért folyó versenyben a Microsoft még az Oracle és a Sun mögött kullog, pedig a szakértők szerint évi több mint 90 milliárd dollár fordul meg ebben a piaci szegmensben. Piackutatók szerint a Microsoft részesedése ebből 5 százalék körül lehet. Bár a végfelhasználók körében elég örvendetesen alakul a Windows 2000 értékesítése, a szerverek terén még van mit bepótolni.