Ambrus
-7 °C
3 °C

Az Index vezeti az internetes hirdetési piacot

Index
2001.02.27. 20:08
A Magyar Reklámszövetség felmérése szerint az internetes reklámpiac 2000-ben az 1999. évi érték közel ötszörösére bővült. E rohamosan növekvő területen egyértelműen vezető helyet foglal el az Index.hu, mely - listaáron számított értékeken - 42%-os részesedésével reklámköltés szempontjából egyértelműen és stabilan a piac első számú médiumává vált - áll a cég sajtóközleményében. Az elmúlt 3 évben több mint 26-szorosára nőtt az internetes hirdetési piac, mely tavaly elérte az 1,59 milliárd forintot. Az éven belüli fejlődés is szembeszökő: az utolsó negyedév bevételei szinte megegyeznek az teljes első félév adataival. A bővülés mellett hasonlóan erős trend a hirdetések koncentrációja, így 2000-ben a teljes reklámköltés 72 százaléka az első 5 médiatulajdonoshoz folyt be. Az Index mindemellett 25,1%-os részesedést szerzett - valamint opciót a többségi tulajdon megszerzésére - az elektronikus utazásszervezési és utasbiztosítás-értékesítői rendszerek fejlesztése és üzemeltetése területén piacvezető FoxArt Kft-ben.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Budapest Te Csodás!

Karácsonyi pompába öltözött utcák, színes adventi vásárok, gazdag kulturális élmények, ez mind Budapest.