Az Index vezeti az internetes hirdetési piacot
A Magyar Reklámszövetség felmérése szerint az internetes reklámpiac 2000-ben az 1999. évi érték közel ötszörösére bővült. E rohamosan növekvő területen egyértelműen vezető helyet foglal el az Index.hu, mely - listaáron számított értékeken - 42%-os részesedésével reklámköltés szempontjából egyértelműen és stabilan a piac első számú médiumává vált - áll a cég sajtóközleményében. Az elmúlt 3 évben több mint 26-szorosára nőtt az internetes hirdetési piac, mely tavaly elérte az 1,59 milliárd forintot. Az éven belüli fejlődés is szembeszökő: az utolsó negyedév bevételei szinte megegyeznek az teljes első félév adataival. A bővülés mellett hasonlóan erős trend a hirdetések koncentrációja, így 2000-ben a teljes reklámköltés 72 százaléka az első 5 médiatulajdonoshoz folyt be. Az Index mindemellett 25,1%-os részesedést szerzett - valamint opciót a többségi tulajdon megszerzésére - az elektronikus utazásszervezési és utasbiztosítás-értékesítői rendszerek fejlesztése és üzemeltetése területén piacvezető FoxArt Kft-ben.