Ambrus
-7 °C
3 °C

Lassan indul a magyar online piac

Index
2001.04.23. 10:59
A kis- és nagykereskedelmi vállalkozások saját véleményük szerint egyelőre még nem tudják kihasználni az internet adta üzleti lehetőségeket, derül ki a GKI Gazdaságkutató, a Webigen és a Sun Microsystems 2001. első negyedéves felméréséből. Az internet piacátalakító hatásához a kereskedelmi cégek egyelőre csekély reményt fűznek a vásárlók konzervatív szokásai miatt. A kereskedelmi cégek jelenleg elsősorban kutatásra, adatgyűjtésre, ügyfélkapcsolatra, és levelezésre használják a hálót. A logisztikai folyamatok, a beszerzés, az értékesítés, és a bankkapcsolatok internetes alkalmazása egyelőre még kevésbé elterjedt. 2000-ben a kis- és nagykereskedelmi vállalkozások beruházási kiadásaik mintegy 4 százalékát, mintegy 8-9 milliárd forintot fordítottak internetes üzleti fejlesztésre, ami véleményük szerint 2001-ben növekedni fog. Szinte mindegyik válaszadó cég jelezte, hogy vásárolt az interneten keresztül, de jobbára külföldről.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!