75 százalékkal nőtt az online marketing
Az 1999-es forgalomhoz képest 75 százalékkal, 24,2 milliárd dollárra nőtt a reklámcsík-alapú, emailes és partneri keresztszerződéseken alapuló direkt marketing piac 2000-ben. A Direct Marketing Association adatai szerint a vállalatok tavaly 2,8 milliárd dollárt költöttek webes direkt marketingre, amely több mint 70 százalékkal haladta meg az 1999-es 1,6 milliárd dollárt. A DMA a konkrét termékhirdetéseket vagy az ezekre irányító bannereket és emaileket méri, az általános márkaerősítő hirdetéseket például már nem. A DMA szerint az interaktív marketing piaca évente 38 százalékkal fog növekedni, 2005-re elérheti a 13,8 milliárd dollárt, az ezáltal generált forgalom évi 41,3 százalékkal, öt éven belül 136,4 milliárd dollárra nőhet. Direkt marketingre tavaly a legtöbbet pénzügyi szolgáltatók költötték, 1,1 milliárd dollárjukat az ingatlanpiac 638, a távközlési ipar 637, a közlekedési vállalatok 579, a gépipar pedig 476 millióval követi.