Fizetős videoközvetítések a Yahoo-n
A Yahoo hétfőtől kibővítette ingyenes videoműsorai választékát, ám még az év vége előtt előfizetésessé teszi egyes csatornáit. A portál megállapodott a Carsey-Werner Distributionnal, hogy tévésorozatokat, sztárinterjúkat, és videoklipeket tesz közzé oldalain, valamint közvetítené Sting segélykoncertjét és az Allfood.com főzőcskéit. A Yahoo a hamarosan induló fizetős rendszerével szeretné átcsoportosítani jelenleg 80 százalékban hirdetésekből tartja fenn magát. A portál bevételei az idei harmadik negyedévben 44 százalékkal csökkentek a tavalyi forgalomhoz képest, ezért prémium-szolgáltatásokkal kívánja kompenzálni a kiesést. A Jupiter Media Metrix elemzői a fizetős műsorok bevezetését korainak tartják az interneten, mivel ez egyelőre senkinek nem sikerült, és semmi jel nem mutat arra, hogy változtak volna a vásárlói szokások. A RealNetworks havi 9,95 dolláros GoldPass szolgáltatására 400 ezren fizettek elő.