Natália
-3 °C
8 °C

A Nokia szerint az emberek szeretnék a mobilos reklámokat

Index
2002.01.31. 15:38
A mobilpiac magját alkotó réteg (16-45 éves korcsoport) kíváncsi az m-marketingre, bizonyos helyzetekben még ösztönözné is a termékekről és szolgáltatásokról szóló információ mobiltelefonos terjesztését - áll a HPI Research Group, a Nokiának végzett mobilkészüléken keresztül bonyolítható reklámtevékenységről készített tanulmányában. A 11 országban végzett kutatás szerint a megkérdezettek 88 százaléka pozitívan reagálna arra az m-marketingfogásra, ha egy közeli üzletben beváltható elektronikus vásárlási utalványt kapna mobiltelefonjára. A válaszadóknak majdnem a harmada (31 százalék) még lelkesebbnek mutatkozott, hozzátéve, hogy örömmel fogadna ilyen reklámot. A válaszadókat arról is megkérdezték, elfogadhatónak tartanának-e "bizonyos mennyiségű hirdetést" telefonjukon, amennyiben ez hozzájárulna a mobilszolgáltatás költségeinek csökkentéséhez. Tíz interjúalany közül majdnem kilenc (86 százalék) igennel válaszolt, ami arra utal, hogy az m-marketing még szélesebb körben elfogadottá válhatna, ha a végfelhasználó számára is haszonnal járhat.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Pihenjen Szép kártyával!

Egy kis lazítás Önnek is jár! Íme a Szép kártya elfogadóhelyek.