Egyre több európai vásárol online
A GfK adatai szerint 2001. november és 2002. április között körülbelül 58,5 millió fogyasztó vásárolt az internetről Belgiumban, Németországban, Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Hollandiában és Spanyolországban. A 2001. nyári adatokhoz képest ez 13 százalékos emelkedést jelent, akkor ugyanis még csak 51,9 millióan vásároltak online.
Bár az Egyesült Királyságban novemberről áprilisra 2,7 milliárd euróról 7,9 milliárd euróra nőttek az e-kereskedelemből származó bevételek, tehát az öt hónap alatt csaknem megháromszorozódtak, addig Európa más országaiban azért szerényebb adatok voltak jellemzők. A GfK-Webgauge szerint Európa-szerte az öt legjelentősebb e-kereskedelemi kategóriát a könyvek, a zenei CD-k, a ruhák, a cipők és az utazási szolgáltatások képviselték.