Gyerekeken keresztül, lánclevélben hirdeti magát a Cora

2007.06.27. 14:30
1 hozzászólás

 

Katt a képre és nagyobb lesz!

 

A törökbálinti Cora Pest megyei általános iskolák között szervezett, Falujáték című csapatversenyén az az egyik feladat, hogy minél több emailcímre továbbítsák a Cora áruház szórólapját. Mivel a feladat kiírásában szerepel, hogy az emailek összeszámolása miatt a versenyt bonyolító marketingcégnek is továbbítani kell a levelet, gyanút fogtunk, hogy csúnya és törvényellenes adatbázisépítés áll a háttérben. A lelkes általános iskolások mindenesetre örömmel továbbítják a szórólapot, vagyis tulajdonképpen nyeremény reményében spamelik ismerőseiket.

Utánajártunk az eseményeknek és kiderült, a feladat célja a játék népszerűsítése volt, és ugyan a szervező cégnél felmerült, hogy marketingcélokra használják az összegyűjtött emailtömeget, de végül aztán inkább kitörlik.

Az egyik fajta lánclevél

"2007. június 24-én a törökbálinti Cora áruház játékos versenyt szervez Pest megyei iskolai tanulók számára. Iskolánk a Pátyi Csodabogarak nevű csapattal indul a vetélkedőn.

Első feladatként azt kaptuk, hogy ezt a levelet és a mellékletben csatolt szórólapot a lehet"o legtöbb e-mail címre kell úgy eljuttatni, hogy minden esetben csatolni kell az alábbi e-mail címre is: patyicsodabogarak@compoffice-r.hu . ( ezt az e-mail címet a "másolatot kap" nevű részbe kell beírni) A játék július 1-én 17 óráig tart, addig kell minél több pontot összegy"ujtenünk ebben a feladatban is!

Köszönjük szépen a segítséget a pátyi Bocskai István Általános Iskola összes tanulója és tanára nevében! Üdvözlettel"

A tények

Falunapok címmel a törökbálinti Cora 16 Pest megyei általános iskolai csapat részvételével hirdetett versenyt. A megmérettetés háromfordulós, június 17-én, 24-én és július elsején játszanak a gyerekek, a nagy összegű pénznyereményt (masfélmillió, egymillió illetve félmillió forint) minden csapat jótékony célra, egy választott nonprofit szervezet vagy alapítvány javára fordítja.

Slut Attila, a Cora marketingosztálya által megbízott játékszervező cég, a Fortu Bt. munkatársa az Indexnek elmondta a csapatok egyik feladatként azt kapták, hogy minél több emailcímre továbbítsanak egy levelet, amely a Falunapok szórólapját tartalmazza. Hogy nyomon követhessék, melyik csapat hány emailt küldött, a cégnek is cc-zni kell a levelet. „Fél percre megfordult a fejünkben, hogy a jövő évi rendezvényt népszerűsítsük a beérkezett emailek segítségével, de végül ezt elvetettük, úgysem ugyanezek a csapatok fognak jövőre szerepelni. A játék szellemisége végett nem akartuk marketingcélokra használni az emailcímeket. Outlookkal leszámoljuk a beérkezett leveleket, aztán töröljük azokat. A játék promóciója mellett azt szerettük volna, ha a gyerekek a játék előtt és a fordulók között is foglalkoznak a játékkal” – mondta az Indexnek Slut Attila.