Márk
14 °C
17 °C

Polgárháború lesz március 15-én?

2009. 03. 11. 11:30

A nagy ütemben terjedő lánclevél szerint az idei március 15. minden eddiginél véresebb lesz: az erődemonstrációba beszáll a hadsereg is, kikapcsolják a mobilszolgáltatást és az ellenállókat lelövik. Igaz ez?

A lánclevél

"Subject: Feltétlenül olvassátok el!

Érdekes, de nem meglepő, ahogy látom a folyamatokat és ismerem a
hatalmi technikákat.

Józsi

Gábor fiam az egyik pesti lövészklub tagja, az ott történt egyik
beszélgetését írta le nekem... Tegnap beszélgettünk a lőtéren. A Balázs, a lövészetvezető rendőrségi alkalmazott, konkrétan mint fegyvermester a készenléti erők fegyverraktáraiért felel. Ő egy 5000db-os géppisztoly készletért felel, illetve behívó parancs esetén azok működéséért, kiosztásáért, bevetéséért, beleértve több millió darabos őszerkészletért. Pontosan látja a szükségállapot esetén behívandó tartalékosok, készenlétiek listáját.

De messze nem ő az egyetlen ilyen raktárbázisért felelős
személy, ő csak egy. Pénteken soron kívüli állománygyűlés, eligazítás
lesz ezen kulcspozícióban lévő emberek számára. A hatalom teljes
erővel polgárháborúra készül. A cél: erődemonstráció. Március 15-e
most életveszélyes lesz. A lépések: ha kitörnek a zavargások, akkor
figyelik azok szintjét. Ha egy ponton átlendül, akkor a 3 mobil szolgáltatót kikapcsolják, minden mobil telefon működése megszűnik. A kormánynak van egy saját, ezzel párhuzamosan kiépített mobil telefon rendszere, ők azon kommunikálnak. A honvédség mindentől független kommunikációs rendszerrel rendelkezik, azon kommunikál. Ezzel egyidőben az összes TV adást blokkolják, leállítják. Az internetet megbénítják, minden polgári információ áramlása megáll. A köztv-n kizárólag a kormány által cenzúrázott infók (dezinfók) áramlanak a lakosság felé. Kijárási tilalmat léptetnek életbe, fontosabb közlekedési csomópontokon fegyveres ellenőrző pontokat állítanak fel. Aki ellenáll, arra lőnek. Megszűnik a lehetősége a szervezett ellenállásnak infóáramlás hiányában, a kisebb lázadó csoportokat felszámolják fegyverrel.

A honvédség február eleji tatai hadgyakorlata erre készítette fel a
szárazföldi erőket (HÍR TV élő adása, Szekeres főgengszter személyes
nyilatkozata).Ez az ő forgatókönyvük.

Az persze más kérdés, hogy elindul-e ez a folyamat, és ha igen, akkor
a rendőr, katona fog-e lőni saját szüleire, népére, még akkor is, ha
a hatalom szándékosan vidékieket hoz Pestre, pestieket visz vidékre
emiatt. Volt ugye '56 is, akkor sem volt mobil, meg TV sem, mégis
terjedtek a hírek, ott is belelőttek a tömegbe, mégis a tömeg nyert,
és szépen kidekorálták a körút lámpavasait a szarháziakkal. Ez az,
amit senki soha nem tudhat. És most mi sem, ők sem.

Mi következik ebből azok számára, akik nem rambók, és családjuk, vagyonuk van:

1. Időben el kell hagyni Budapestet, vagy kellő élelem ellátmánnyal
bezárkózni a lakásba. Ha elhagyjuk, akkor az üres lakás veszélyben
van, mert a tüntetéseket képesek lesznek megfékezni, de a
fosztogatókra már nem marad erő (mint ahogyan most sem tudnak mit
kezdeni a bűnözéssel, úgymond "békeidőben"). És vidékről meg az összes rendőr Bp.-en lesz, ott meg rendőri erő híján lesz veszélyesebb.

2. Ha a mobilok megszűnnek, vagy a TV adásban zavarok keletkeznek,
akkor start azonnal, lehetőleg el kell a családdal hagyni addig
Bp.-et, amíg lehet.

Aztán meg ki tudja... Legyetek óvatosak!

Nem ismerek olyat, aki látott már ilyen embert...Nem legenda a fenti
forgatókönyv. Tegnap én magam beszéltem az emberrel. Nem véletlenül
mesélte el. Az ő 13. fizetését is elvették, az ő lakásrészlete is
1,5X-re nőtt, és csak hogy ne kelljen különböző eddig törvényesen neki
járó pótlékokat fizetni, a törvényt is módosították. Persze, hogy
elkeseredett..."

A tények

Alkotmányban rögzített jog, hogy a magyar hadsereg nem támadhat saját lakosságára, de azért megkérdeztük a lánclevélről a Honvédelmi Minisztérium sajtóosztályát is. A lánclevelet cáfolva az alábbi közleményt küldték: "A Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. törvény 40/A§ (1) bekezdése a következőképpen szól: „A Magyar Honvédség alapvető kötelessége a haza katonai védelme és a nemzetközi szerződésből eredő kollektív védelmi feladatok ellátása."

A honvédelemről és a Magyar Honvédségről szóló 2004. évi CV törvény pedig a következőképpen rendelkezik a honvédség egyik alapfeladatáról:

„70§ (1) A Honvédség feladatai:

a) a Magyar Köztársaság függetlenségének, területének, légterének, lakosságának és anyagi javainak külső támadással szembeni fegyveres védelme."

A fent idézett jogszabályokból is kiolvasható az az alapelv, miszerint a honvédség nem vethető be az ország területén, annak lakossága ellen. A Magyar Honvédség alkotmányos kötelessége - alapfeladata - ugyanis éppen a lakosság és az ország területének védelme. A lánclevél konkrét tartalmának a Magyar Honvédségre vonatkozó részei valótlanok. Február elején Tatán nem tartottunk hadgyakorlatot. 2009. február 5-én Tatán Dr. Szekeres Imre honvédelmi miniszter - szokásos - éves értékelő és feladatszabó értekezletet tartott. Ennek keretében a Magyar Honvédség kijelölt állománya dinamikus bemutatót tartott, melynek célja a haderő külső fegyveres támadással szembeni országvédelmi képességeinek bemutatása volt.

A bemutató fiktív harcászati helyzetet felvázoló forgatókönyve szerint egy, az országhatár mentén fekvő fiktív országban kialakult belpolitikai feszültség eredményeként szemben álló fegyveres csoportok jöttek létre, amelyek harcban állnak egymással és tevékenységük során átsodródhatnak hazánk területére, illetve a fiktív ország szakadár, nehéz fegyverzettel is rendelkező kötelékei szándékosan léphetnek át az országhatáron, hogy kihasználják a semleges terület nyújtotta védettséget. A Magyar Honvédség készenléti erőinek az ország védelme érdekében ezt a konfliktushelyzetet kellett kezelniük".

Hozzászólások (100)

  • Valaki12009.03.11 15:29:24

    csak mégegy:-)

    drazsé:
    2009. 03. 09. 7:36

    FIGYELEM!
    MÁRCIUS 15.-ÉN DRAZSÉKOVÁCS ŐKEGYELMESSÉGE FŐVADÁSZ ÚR LEGFELSŐBB UTASÍTÁSÁRA
    A REBISZES ÉS KOMMANDÓS ELIT EGYSÉGEK VADÁSZATI ÉS KILÖVÉSI ENGEDÉLYT
    KAPTAK A MAGYARKODÓKRA!

    Vigyázzatok hát!
    A vadászó egységek éles fegyverrel járják budapestet...
    a pontrendszer a következő:
    Orbánviktor: 100 millió pont
    Egyéb fideszes vezetők: 20-50 millió pont
    Budaházi, torockai, vona: 10 millió pont
    Gonda, Fáber..stb: 5 millió pont
    Sodi, tomcat, gőbl és hasonló kismnemzetiek: 1 millió pont
    Egyszerű árpádsávos, jelszavakat skandáló, magyarkodó emberek: 250.000 pont
    Kokárdás, békés (pl. fideszes) tüntetők: 150.000 pont
    Kokárdás, de nem tüntető magyar:100.000 pont
    (teljes családdal: +50.000 gyerekenként)

    Pontlevonás jár ha véletlenül mszp-st, komcsit, vagycivilruhás rendőrt találnak el.
    Meg ha külföldik, médiást, mentőst, tűzoltót..stb.

    A pontrendszer alapján jutalmak kerülnek kifizetésre!!!!Az őrült drazsékovács egyfajta lövöldözős videójátéknak fogja fel a harcokat.

  • Senkifia2009.03.11 15:29:48

    Valaki1
    "ja, és a kultúra tartsa el magát." ja bocs,ha neked a mozi meg a kisvuk kultúra része,akkor nincs miről beszélni:)) a terminátor mint kulturalizáló eszköz.... jól nézünk ki...
    a KULTÚRA meg sehol nem tudja eltartani magát.mert ha akkora jegyárakat adnának egy színházba-operába hogy abból állni lehessen a költségeket...vicc az egélsz
    az operaház jegyárai olyanok,hogy az erkel színház megszünésével gyakorlatilag a magyar operalátogatók 85 százalékának megszünt az operajátszás magyarországon..Mert ha egy középkategóriás jegyet veszek 5-7ezerért,és vagyunk 4en a családba,az egy alkalommal min 20 ezer,ugye...és akkor majd jössz te,és elküldesz moziba,mert az eltartja magát.és 4ezerből megússzuk...de lehet,hogy én lohengrint nézném inkább,mint a terminátort...és érdekes módon , ezekkel a qrvadrága jegyekkel együtt, az operaház az éves költségvetésének kb 1/5ét tudja kitermelni.persze,biztos van pénzszórás,mint mindenhol máshol...de ha nem lenne,még mindig csak 1/4nél, vagy 13/nál,esetleg félnél tartunk... és normális helyeken állami támogatása van a kultúrának.vagy olyan szponzorizálási rendszer,ami megengedi,hogy szponzorpénzekbőlk menjenek színházak.sehol a világon nem fogsz olyat látni,hogy egy színház reltartja önmagát.sehol. value added,vagy sem...viszont ha nincs színház,előbbutóbb más sincs,akkor nincs kultúra,csak bunkóság,és ott ér véget a value added-vezérelte gazdaság...mert nem lesz aki megteremtse azt az added value-t...mert hülye lesz hozzá.és akkor lehet menni jeget aszalni.
    nem kell izomból "kultúra tartsa el magát"ozni,mert információhiányra,és meggondolatlanságra utal :)

  • nagyárpi2009.03.11 15:30:04

    Kelet felől! Látod őket? Ha még nem, akkor örüjjé! Ha már látod őket akkor késő, kilézerezik az agyadat és egész életedben forradalmi felhívásokat fox körlevelezni!

  • don.co2009.03.11 15:32:27

    A mennyit érnek a pontok forintban, vagy euróban kifejezve?

  • min2009.03.11 15:33:10

    Most, hogy kivágtam egy fát kertiszéket csinlok belőle és elnevezem őket. Az egyik tuskó Frekó lesz a másik Viktórka...

  • don.co2009.03.11 15:34:03

    Min!
    :-DDDDD

  • Valaki12009.03.11 15:34:26

    senkifia.
    a kisvuk éppenhogy nem kultúra, de ettől még kapott egy vagon pénzt az állami kultúrális alapból.
    és ad 1:sok kis színház ami nem nevezhető magas kultúrának az eltartja magát...pl. a kabarék is.
    emellett a tényleg hasznos értékes kultúrát lehet bizonyos fokig támogatni + mecénások is léteznek.
    ez így megy jobb helyeken, csak itt egyértelmű hogy mindenféle színházat széttámogatnak csak mert az igazgatója puszipajtása a hatalomnak (eszenyi enikő meg az alföldi hogy mást ne említsek..)

  • don.co2009.03.11 15:36:36

    A puszipajtás kap sok pénz sok művésznek, nem puszipajtás nem kap sok pénz!
    Aránylag jó színész-rendezőkről beszélsz!

  • Valaki12009.03.11 15:39:01

    te alföldi róberttől milyen magyar művészetet vársz el?
    egy ilyet a nemzeti élére?
    majd egyfolytában játszák izraeli vendégművészekkel a hegedűs a háztetőnt, ja.

    ráadásul ha tudnád milyen fizukkal vannak ezek ott, akár az alföldi, akár az eszenyi, ahhoz képest mit csinálnak...szégyen.

  • don.co2009.03.11 15:42:36

    Ja és elfeledtem, cenzúra sincsen!
    Az jelenik meg akit megjelentetnek!
    Vagy van péze megjelenni!

  • don.co2009.03.11 15:44:11

    Bocsi, a mostani felhozatalhoz képest, tartom az "aránylag jó"-t.

  • don.co2009.03.11 15:45:41

    Végül is nem nyíltan, a homoszexualitással lett népszerű egyikük!

  • Valaki12009.03.11 15:46:53

    némi reklám 15-ére:

    http://www.harcter.hu/news.php?readmore=1699

  • don.co2009.03.11 15:48:08

    Na mi van, vége a munkaidőnek?

  • don.co2009.03.11 15:49:07

    Vagy télleg meggyüttek a zufók?

  • Senkifia2009.03.11 15:49:35

    valaki1
    sajnos nem tudok nem egyetérteni a puszipajtásosságon alapuló támogatási rendszerre tett megjegyzéseddel.
    én csak azt mondom:nem kell mindent egy kalap alá venni.
    amit alföldi a nemzetiben művel, az enyhén undorító ,lassan...persze lehet mondani,hogy nade modernet is kell játszani,meg stb...de erre meg vannak megfelelő alternatív színházak.játsza ott,200 embernek.és ne barmolja szét a nemzetit.ja és persze megkapja rá a támogatást.
    így felvetve már egészen más. az előbbi hszokban nem voltál ennyire egyértelmű.elnézést.ezzel egyetértek .

  • don.co2009.03.11 15:55:12

    Szerintem mindenki azt csinál, amit megengednek neki, tehát általában csak a lehetőségek vannak kihasználva.
    A Hofi, A Latabár, és még sokan mások kiszolgálták a múlt módszert, mert alkotni akartak, nem tudom árulónak nevezni Őket!

  • don.co2009.03.11 15:56:19

    A kötelező egység nem így tönkre az országot, mint ez az egymásra mutogatás!

  • don.co2009.03.11 15:58:04

    +tette

  • Orbán a here celeb! Kormányváltást, de ő nem kell2009.03.11 15:58:11

    A törpediktátor orbán találta ki ezt a furfangos levelet!

  • Valaki12009.03.11 15:59:35

    én egyébként azt nem értem ki jár a nemzetibe?
    mert én olyan embert nem ismerek...meg az operába?
    ezekbe csak a felső tízezer járhat,
    meg néha bálozni, ill, gyurcsány bohóckodni a nemzetiben ünnepnapon.

    szerintem átlagos polgár/proli/dolgozó már jó régen nem jár ilyen helyekre...
    akkor meg kinek tartják fenn ezeket?
    fizessék meg a gazdagok!!

    egyes színházokba járhatnak, de oda is csak a jómódúak, szal nem kellene közkultúrának nevezni.

    egyébként igazad van, erre írtam hogy milyen alapon támogatják alföldi ámokfutását?
    köze nincs magyar kultúrához...ja, hogy ünnepnapon a polágazd elitnek eléneklik a Hazám-hazámat?
    aki hallgatja köze nincs miről szól...

  • Prinzessin Erbsen2009.03.11 15:59:49

    Jaj ha kijárási tilalom lesz, akkor hogy fogunk bodzát szedni? mi lesz akkó a kiccsaláddal?

  • don.co2009.03.11 16:00:42

    Szóval nekem csak a politikai elittel van bajom, az összessel, több száz évre visszamenőleg!

  • Valaki12009.03.11 16:01:06

    don, a kabaré más tészta, mindíg is másképpen kezelték.
    nem tudom pl. a mikroszkóp mennyi állami támogatást kap, de a hofi nem sokat kapott, lehet semmit.
    de a gálvölgyi sem éppen az állami támogatásból él meg, ezért is játsza az agyát a hetihetesben.

  • nmuwu2009.03.11 16:04:20

    good http://href.hu/x/73ug

  • lauri rapala2009.03.11 16:06:20

    A levél az alábbi forrásokból származhat:
    - ÁNTSZ - a bp-i emereket elűzni vidékre, friss levegőt szívni,
    - Szmogellenes Budapest mozgalom - hogy véggre friss levegőt szívhassanak a Rákóczi úton,
    - Magyar Turisztikai Kht - vidéki vendéglátás, turizmus fejlesztése
    - Olajtársaságok: tankoni is kell
    Ez tuti, a haverom mesélte, aki Nemzetbiztonságis, akik amúgy is lehallgatnak minden mobilt és ímélt, és az ilyen fasz hoaxok szerzőit visszaküldik a 18. századba az Alföldre igazmagyar zsellérnek, akit gaz áruló labancok hámoznak ki a hímzett mellényükből, meg parsztgatyájukból és darabolnak szét és koccintanak a feje felett sörrel, pedig még nem is tudják, hogy ebből a koccintásból majd hoax lesz egyszer, több mint száz év múlva, és utána még 150 évig, mert akkoriban az összes ember, aki be akart baszni, főleg a habsburg nemes csaknem kizárólag bort ivott.

  • don.co2009.03.11 16:07:00

    Azt, hogy mit játszik a Gálvölgyi azt én nem ítélhetem meg. De annyit mondhatok, hogy én másképpen képzeltem a módszerváltást.

  • don.co2009.03.11 16:09:04

    Gyerekként, kamaszként mindig felnéztem az öreg szakikra, akik jól megtárgyalták a tévében látott, az újságban olvasott politikai híreket.
    S a "sorok közt olvasva" mindig fején találták a lényeget.

  • don.co2009.03.11 16:09:53

    Arra gondoltam, ha itt egyszer más rendszer lenne, ennyi okos ember csodát tudna tenni!

  • don.co2009.03.11 16:11:26

    Ehelyett vannak most nekünk a sók, meg a celebek!
    És az a rengeteg szervezett, jól képzett proli meg mintha eltűnt volna!

  • szpal2009.03.11 16:11:51

    A BALHÉ és az ÉGŐ AUTÓK A TÉVÉBEN Gyurcsányék egyetlen utolsó esélye, hogy agóniájukat némiképpen meghosszabbítsák. Ezt a levelet egyértelműen Szilvássyék írták, hogy minden 'normális' ember húzzon vidékre wellnessközpontokba, a radikálisok meg kezdjenek újra reménykedni, és Molotov-koktélokat gyártani. De csalódni fognak, 15-én nem lesz semmiféle balhé, a kurucinfó sem szedi elő az Ellenállók Kiskátéját, mindenki belátta, h. Magyarországon nem lehet utcai harcokkal változást elérni.

  • min2009.03.11 16:14:36

    @Valaki1
    Pl én sem tartom magam jómódúnak de mégis eljárok színházba. A mozi sem olcsóbb mégis mindig vannak. Tehát a színház nem egyfajta sznobizmus csupán kultúrális érdeklődés egy fajtája. Én pl. 2 évente ha egyszer beteszem a moziba a lábam mert nincs egy értelmes mozikategóriájú film.

  • M602009.03.11 16:17:41

    Erről P. Imre jut eszembe, aki a szerint kis hazánkat ellepi a ..... nép, és megszállnak minket. Meg különben is a moszad tehet a c. gyilkosságok miatt.

    Ha holnap a hatlábú elefántról írnak a lapok, akkor is lesz, aki el fogja hinni. Sőt! Körlevelelet ír, hogy ez a valóság! :-((((

  • don.co2009.03.11 16:17:53

    Ja, szervezett proli nem egyenlő kommunista!

  • feltételes reflex2009.03.11 16:23:54

    Valaki1 2009.03.11 15:26:41

    ez mit szed??

  • don.co2009.03.11 16:25:32

    Ha most lennének ilyenek, se Fleto sem Viktor nem tudnának ekkorákat hazudni, nyerni, lenne felügyelet.

  • feltételes reflex2009.03.11 16:28:08

    a rekettyés

    tiszta szerencse, hogy Dobogókő maradt...

  • huszita2009.03.11 16:30:56

    Tekintetbe véve hogy a magyar kormány, a pártok, a parlament és a rendőrség is sorozatosan szegték meg a törvényekeit, ugyan ki hiszi el, hogy bárki is be fogja tartani azokat "nyomás alatt"?
    Alkotmány, törvények, előírások... lószar. Hisz itt még valaki bárkinek is?

  • nagyárpi2009.03.11 16:39:20

    az eget, figyejjétek az eget, mert jönnek a zufók! Mit gondoltok mit császkálnak mostanában a zűrben a kínai elvtársak, tán szerencsesütit osztanak!? Fenét! Szervezik a komenisták eljövetelét! Kilézerezik 15-én mindenki agyát aki nem gyurcsányferis jeladót hord magán!

  • cubalibre2009.03.11 16:43:31

    don.co ne jártasd már azt a munkásőr pofádat. Eleget nyaltad Kádár seggét, akkor most mit fáj neked ha más meg másnak a seggét nyalja. Azt a hülye demagóg dumát, hogy "ha nem rúgjuk ki az oroszokat", akkor most nem angol, francia stb. áru lenne a polcukon, hanem magyar, ugye te se hiszed el. Anno azért volt náluk magyar áru, mert a tényleges piaci ár tizedéért, huszadáért kellett nekünk nekik azokat átadni. Aminek még a termelési költsége is 10 Ft volt, azt ők 1 Ft-ért "vették meg".

  • don.co2009.03.11 16:44:18

    2009. március 15-én a Kossuth téren, a parlament
    parkolójában színházi előadás!

    Az emberek tragédiája!

    Szereposztás:
    Lucifer, a velejéig romlott, mindentudó, mindenről tehető, született gonosz: Fleto
    Ádám a ma született, naiv, törékeny, első ember:
    Viktor
    Atyaúristen: még nem tudjuk, majd aki kihúz minket a bajból.
    Éva: na őt nem adjuk egyiknek sem.
    Ember küzdj és bízva bízzál!

  • don.co2009.03.11 16:45:09

    Bezzeg most az EU!

  • don.co2009.03.11 16:45:52

    Üdv Che!

  • don.co2009.03.11 16:47:30

    Na most a munkásőr pofámra elég sokat vertek anno a rendőrök, meg az önkéntes rendőrök, meg a munkásőrök!
    Ebből is láthatod, nem volt egység akkor sem!

  • don.co2009.03.11 16:48:08

    Nem autólopásért, hanem főként mer ott voltam!

  • don.co2009.03.11 16:51:00

    Egyébként, nem azt írtam, hogy "ha nem rúgjuk ki az oroszokat, akkor vesznek tőlünk", hanem azt megpróbálom úgy, hogy megértsd: Ahogyan kirúgtuk őket, és ahogyan betiltottuk a bartelezést!

  • nagyárpi2009.03.11 16:58:02

    cubalibre, biztosan nem azért csődölt be az a sok konzervgyár, meg a fél mezgazdaság miután otthagytuk az orosz piacot, mert nem kellett tovább veszteséget termelniük! Miközben mi kivonultunk, az összes nyugati ország bement a helyünkre. És mivel annyi tőke nem volt hogy a nyugati féltekén levő túlkínáltban helyet szerezzünk, szépen tönkrement a gazdaság! Az itt a baj hogy qrva nagy elveink miatt nem állunk szóba soha senkivel, (az ország egyik fele a másikkal sem) aztán nézünk nagyokat, hogy azok a disznő kapitalisták minden lelkiismeretfurdalás nélkül üzletelnek mindenkivel. Csak nekünk nem jók se az oroszok se a kínaiak, marad a cseresznye eladás Argentínában!

  • don.co2009.03.11 17:00:23

    Cubalibre!
    Egyébként, hidd el elfogadom az igazadat, csak győzz meg, de ne azzal, hogy: azért mert azt mondom!

  • min2009.03.11 17:09:53

    na megyek és kiaragom Viktort és Ferkót...

  • don.co2009.03.11 17:12:40

    Najó, hanem, hátnem!
    Búcsúzom a tiszteltektől és a tiszteletlenektől, kívánok további jó napot!

  • Valaki12009.03.11 17:35:33

    Állítólag draskovics összefogdossa 14-én az összes ismert (szélső?)jobbos nemzeti vezéralakot (budaházi, torockai, gonda, fáber, novák, tomcat , sodi..stb)
    MEDVEBŐRBE VARRJÁK!! őket aztán rájuk vadásznak 15-án a miniszterek és vendégeik.

    Ja, és brummogó chipet is építenek az agyukba, beszélni nem tudnak majd csak BRUMM, BRUMM, BRUMM.
    ezt dünnyögik, a nép megijed és gyurcsány lesz a megmentő!!!
    tehát vigyázzatok a a medvékre vasárnap!!!
    :-))))

  • playgorro2009.03.11 17:36:10

    Istenem, ennyi faszt!!!

  • azega2009.03.11 17:56:50

    Köcsög MÉDIA!!!!! EZ kell A MAGYARNAK!!!!!!!
    Mi meg olyan hülyék vagyunk, hogy nézzük, olvassuk ezeket szenny( szar picsa fosssss)lapokat, oldalakat. Gratulálok

  • kisgizike2009.03.11 17:58:26

    még az internet oké is, tudjuk csak jó helyen kell elvágni a gerincvezetéket :) de hogy pl: a dójcs magenta azt mondja, hogy hungari magentánál kapcsolják ki a térerőt..hát én nem értek hozzá, de

  • MP2009.03.11 18:04:24

    Egy picit azért a háttérhez. Mikor a taxisblokád volt akkor azért bizony sok kommunikációs eszközt igenis lekapcsoltak. Pl. az Örsön csak egy telefon működött s előtte mikor kezdődött a nagy részük még ment. Máshol is volt ilyen. A nagyobb cb átjátszók is elhallgattak. Persze ettől még nem hiszem hogy bármi is lesz pár köcsög hőzöngésén kívül de bizony kiszolgáltatottabbak vagyunk mint hinnénk. Nem kell hozzá "forradalom" elég egy nagyobb áramszünet.

  • Pirosalma2009.03.11 18:13:01

    Ennyit hü..ét egy csomóban! Elme zavar a javából!

  • endgamer2009.03.11 18:14:17

    Valakik már jó pár éve levezették, leírták/megmondták, hogy hamarosan pénzügyi-gazdasági válság lesz...Kinevették.
    Valakik már jó pár éve levezették, leírták/megmondták, hogy hamarosan a válság háborúkat, világháborút fog előidézni...Kinevetik.
    Valakik már jó pár éve levezették, leírták/megmondták, hogy a háborúk, járványok, éhezés, a Föld lakosságának 90%-át elpusztítják...Kinevetik.
    Valakik már jó pár éve levezették, leírták/megmondták, hogy mindez nem önmagától történik...Hát csak nevessetek,... amíg még lehet.

  • rada092009.03.11 18:17:16

    Márc 14 éjfélig még szabad disszidálni,büntetlenül?
    Az osztrák kommunista rendőrök nem lőnek majd le?

  • Valaki12009.03.11 18:53:49

    endgamer...
    én nem nevetek ezen, sőt van rá fogadásom hogy évtizedeken belül világháború lesz.

    de arra is hogy valamifajta kommunista eszmeiségű világforradalom.

    mert bizony az már ijesztő hogy a föld javainak 90%-át az emberiség kevesebb mint 10%-a birtokolja.
    az hogy minden szinten nyílik mindenféle szociális olló, úgy az emberek mint az országok között.
    de a legszegényebbek szaporodnak mint a sáska, a leggazdagabbak pedig demográfiailag pusztulnak.
    ez is egyének/népek, országok szintjén kimutatható.
    ahhoz hogy ne omoljon össze a nyugati jólét be kellett engedni tömegesen a szegény országok idegen kultúrával rendelkező földönfutóit.
    hosszas lenne filozofálni a bevándorlás negatívumairól, az iszlám hódításáról, a fehér faj haldoklásáról ésatöbbi.
    ráadásul ami gyorsítja a folyamatot az az hogy globális a világ.
    100 éve még bezárkóztak a nemzetek és egymással háborúztak, ma már nem lehet bezárkózni, pl. az arab terroristák benn vannak amerikában, nyugat európában, a kínai/néger ..stb bevándorlók szintúgy.

    ez a válság még csak a kezdet...
    ha itt háború lesz azt már atommal totálisan vívják...durva lesz.

    az is igaz hogy vannak mechanizmusok a megfékezésre,de vajon ki ad majd enni az éhező milliárdoknak????és ha azok elindulnak....
    amerikában már átvették a hatalmat a színesek, a fehérházban és az utcán is...
    itt nem obama bőrszínéről van szó, mert én állítom hogy intelligensebb mint bush,
    hanem arról hogy milyen intézkedéseket kénytelen tenni...
    és kik szavazták meg?
    hát nem a fehérek akik kultúrát vittek az új világba, és megalapították a szabadság földjét az tuti...

    szerintem én megérem még a világháborút...
    de túlélem-e???

  • galagonya2009.03.11 18:55:17

    Elég régóta terjed -itt igazán a feladó érdekes:

    ---------- Továbbított levél ----------
    Feladó: Klézli Cintia
    Dátum: 2009. március 1. 17:40
    tárgy: zavargások
    Címzett:


    Gábor fiam az egyik pesti lövészklub tagja, az ott történt egyik beszélgetését írta le nekem...

  • ecset2009.03.11 19:16:22

    vasárnap nálunk buli! mindenki a vendégünk, lemegyünk a pincébe és átvészeljük a forradalmat forraltborral! hétfőn mindenki távozhat! addig mi óvjuk a testi épségedet... peace

  • alternat2009.03.11 19:16:55

    Miért kelle a három mobiltársaságot kikapcsolni?
    Letiltani a nemszükséges számokat és Ők tovább használhatják a rendszert.

  • júúúzerbár2009.03.11 19:20:39

    hogy lehet ilyet faszságot leirni? most a blikk c. szenylapot olovasom vagy az indexet?

  • Valaki12009.03.11 19:24:01

    ecset...lökd a címet.
    nyilvánosan ide.
    szerintem lesznek vendégek, legyen egy spontán tömegbuli.
    piát természetesen mindenki visz magának, bár a forraltbor jöhet.

  • surayana2009.03.11 19:51:38

    Véreim! Magyarok! Hívjuk vissza Torgyán Vezért! Fel a győzelemre! Újra magyar legyen a magyarnak a magyarja! Turulmadár fenn az égen, Kárpát-Magyar rögvalóság! Éljen Oleg Kosevoj! Partizánokat a nyolcadik kerületbe! Monnyon le!-kifelejtettem valamit?

  • aesculus2009.03.11 19:54:58

    Hahó emberek!

    Magyarországon gyakorlatilag nincs hadsereg. Teljesen leépítették, csupán pár katona maradt díszletnek, de ők is Afganisztánban vannak, vagy a Sándor-palota előtt állomásozik. A laktanyákat és a minisztériumot is magáncégek őrzik.

  • hzoli992009.03.11 20:05:49

    Teny: Ami allami tulajdon az veszteseges.ezert privatizalni kell. Ez az eszme vezeti az orszagot mar sok-sok eve.
    Most maga az orszag is ide jutott. Privatizalni kell.
    Ajanlom kedves Gy. Ferenc hasznald az e-bay-t, vagy valami licit portalt es add el a Magyar hazat! Hatha majd magankezben mukodni fog.

    Apropo: Mi lenne, ha a politikai vezetok teljes vagyonukkal, sott az egesz pereputtyuk vagyonaval felelnenek tetteikert????
    Mi az amit vagyonbevallaskent mr. Gy Ferenc beadott?
    Ha a vallalkozok is igy mutatkoznanak az Allami Penzbehajto vagyis APEH elott, lelonek mint kutyat. de az biztos, hogy meg a vallalkozo ukunokaja is fizetne...
    Es ezek, marmint a politikusok???Ok nem, mert ok kivetelek.
    Hat csak annyit kivanok nekik ezeknek a kiveteles majmoknak, minddnek kivetel nelkul, hogy amit ellopnak az allamtol, a Magyar adofizetoktol, az osszes penzt koltsek gyogyszerre, es nagyon kinos es szenvedeses halaluk legyen. Merthogy az elmult idoszak politikusai, semmit sem tettek a hazajukert, csak porig romboltak mindent amit csak lehet.
    Egyet sem ismerek aki tett volna valamit is, ha esetleg volt is ilyen azt megvettek elobb utobb.
    De Isten elott majd szamolnak.
    Nyugi kedves emberek, nyugalom! Nem kell a baj, es a pankracio, csak szolidan turjetek, orokke nem eshet!

  • magyari2009.03.11 20:22:10

    Csalog Zsolt: Sort sztori

    Egyeseknek

    -Oszd meg! - mondá az Úr.
    Megosztotta.
    - Uralkodj! - mondá az Úr.
    Uralkodott.
    - Sokasodj!
    Sokasodott. Habár eléggé ímmel-ámmal.
    - Jó. Akkor most építsed!
    Megosztotta.
    - Hoppá -mondá az Úr. -Süket vagy? Mondom: ÉPÍTSED!
    De hogy így meg úgy. És különben is, még nem volt rendesen megosztva, úgyhogy --
    - Oké, ha jobban tudod, hát csináljad.
    Csinálta.
    Rosszabbul tudta.

    Ez van. Régóta ez van. Nem vettétek észre? Elfogadtátok? Beletörődtetek? És most sírtok meg káromkodtok? Mit csináltatok az elmúlt években azért, hogy élhetőbb országban éljünk?
    Most lehet szidni a "politikusokat". Egyik rosszabb, mint a másik. De miért most kezdtétek el szidni? Nem MOST kezdtek lopni, csalni, hazudni!

  • Mike362009.03.11 20:35:50

    Mo nem agrárország, és remélem nem is lesz újra az soha

  • Zahal2009.03.11 20:40:00

    úgy kell annak, aki beveszi ezeket a láncleveleket, meg az egyéb mélymagyarkodó hőzöngéseket.
    hülye állatok, ehhez nincs mit hozzáfűzni. :-P

  • Mike362009.03.11 20:46:37

    Aurian
    te fájóan hülye vagy
    titkos földalatti mozgalom? szerinted majd bégetve fogunk, mi aki rühelljük az ilyen elmeroggyantankat mint te, mint a lemmingek fogunk a Dunába sorjázni? Te nagyon tévedsz

  • Mike362009.03.11 20:48:44

    nagyárpi
    mi minden téren iylenke vagyunk
    menj fel egy WOW szerverre, ahol magyarok vannak
    tuti lesz 2-3 magyar klán akik egymást anyázzák

  • Napelemes Harckocsi2009.03.11 20:59:41

    look this http://href.hu/x/73ug

  • Mike362009.03.11 21:00:44

    ehehe, tetszik, hogy van egy hitelválásg, és egyből temetik egyesek a kapitalizmust, amit már régen is megmondtak, hoy rohad, és össze fog omlani, bezzeg a szocializmus
    ehhez képest a kapitalizmnus köszni jól van
    egyre terjed itthon a neoszocializmus, miközben egyesek hangosan kommunistáznak, kommunisztikus elveket vallnak
    skizofrén egy világ

  • kinemhazug?2009.03.11 21:10:50

    A cikkről ennyit: Persze a nagyanyám meg salakmotoros...

  • Zulu Alfa Kilo2009.03.11 21:37:28

    Magyar égre magyar ufót.

  • Mivan?2009.03.11 22:25:20

    Ez ugye valami vicc akar lenni? Polgárháború? Ha nem lesznek Magyarok, akkor nem lesz ki a sok adót fizesse? A "nagyhatalomnak" ez lenne az érdeke? Hülyeség. Média hatalma. Telefon kikapcsolása? Nem magyar cégek működtetik, szóval ahhoz a szolgáltatónak is van némi köze hozzá. Több milliós kiesés akár egy órára is. Na meg a hírek vezetékes vonalon is lefuthatnak. Badarság az egész!

  • mir_elvtarsak2009.03.11 22:25:56

    Azért bírnám, ha pár kétkedő, antimagyar, cionista magyarkodó felfordulna... Egy sört megér!

  • Mivan?2009.03.11 22:32:08

    :) A segélyből vett plazmatévéden nézzél meg egy ütős filmet, és igyál egy korsó sört. Az hátha feldob! De nagyon fel...

  • Mivan?2009.03.11 22:36:19

    az ilyen elmerogyant emberek miatt van ott az ország ahol van. Gondolom ráérsz nem dolgozol. Itt éled ki a fantáziádat. antimagyar! Azt se tudod, hogy miról beszélsz. Kedves hozzátartozód lenne az a kételkedő ... azt is végignéznéd? Undorító vagy! Sajnos van még hozzád hasonló, ha ilyenek mit te nem lennének, biztos lennék abban, hogy nem tartanánk ott ahol most vagyunk.

  • lolperec2009.03.11 22:51:26

    a polgár jenő hivatalba.. a hivatalba a jenő úrho..

  • poncso2009.03.11 23:08:24

    mélymagyarozók, szerencsétlen, ostobák. Fizetnek nektek ezért?

  • The King, aki bizony skorpió...2009.03.12 01:36:13

    Felőlem lövethetnek. Drága jó nagyapám is lövetett '56-ban!

  • hadrianus2009.03.12 05:48:59

    valaki1 Te ugyanolyan sötét vagy, mint a benneteket
    uszító OV!
    Nem vagyok a jelenlegi rendszer híve,szeretnék jobbat a Gyurcsányék helyett, de az nem a Fidesz.
    Vegyétek már észre, annak az embernek nem mi kellünk, hanem a hatalom.Ebből a szarból még egy jó programmal is nehéz kimászni, nem tanmesékkel és szófűzérekkel! Gondolkozzatok!

  • netsrot2009.03.12 06:05:03

    és mikor lövik már seggbe az Orsós Orbán díszcigót , aki megosztotta az országot? Ezért tarunk itt hülye Magyarok!

  • netsrot2009.03.12 06:06:05

    nah megyek szarni...kiteszem a Fideszt!

  • ercsi2009.03.12 07:29:40

    Most komolyan ijesztgettek, frankón ekkora szar van? én 50 éves vagyok, de ekkora kakát az országba még Kádá-papa koszakában sem láttam, pedig akkor csak 4 évente mehettem egy hünapra a hugomhoz
    Münchenbe.

  • Lersz,lesz lesz......2009.03.12 09:52:20

    Mir-Elvtarsnak! A legközelebbi nőnemű rokonodra kellett volna vadászni,és szétvágni akkor amikor erre a nemzetszín világra hozott.Mocskos áruló!

  • endgamer2009.03.12 12:54:20

    Reménykedek benne, hogy az összes ide író magyargyalázó "magyar állampolgár" hamarosan hoppon marad. Bár amennyire elnézem ezeket a retardált, együgyű véleménynyilvánításokat, akkor is, ott is meg lesznek vezetve... Béke poraitokra szerencsétlen szellemben szegények.

  • smacika2009.03.12 13:06:36

    Máris elérte a levél a célját.
    400 komment.
    Mind fikázó.
    Oszd meg és uralkodj?
    Már a rómaiak is ismerték ezt a figurát.
    Megosztanak minket, és uralkodnak rajtunk.

  • Nokifirst2009.03.13 09:04:36

    Gyerekek! Ne legyetek már hülyék!!!! Ez akkora fals ÉS OLYAN NAGY BAROMSÁG MINT IDE BAGDAD BAZZEG! Ha csak ez a szöveg jut ki az országból, már csak az olyan gondokat okozhat, hogy arra nincs szó! A befektetők megilyednek, a forint árfolyama úgy fog esni mint ahogy egy esőcsepp hullik a földre! Nem beszéve a tőzsdéről! Aki ezt elhiszi, az legyen szives sorbaállni némi kis észért MERT HÜLYÉBB MINT EGY EGYSEJTŰ PAPUCSÁLLATKA!!!!

  • molesz2009.03.13 14:05:30

    Szánalmasok vagytok mind ahányan vagytok.

  • bumboclaat2009.03.13 15:22:15

    Iozan Pharasties ^^

    szivembol szoltal, baratom :)

  • Kábelzaj2009.03.13 15:57:01

    nha majd meglátjuk mi lesz... türelem rózsát terem

  • petimanus2009.03.13 18:00:41

    Nemtom mennyire igaz a hír, de a megyeri hídon nemrég ment át egy kisebb honvédségi konvoj ládákkal.

  • VeGa2009.03.14 02:10:11

    èn nem emlékszem, h mi volt a rendszerváltás elött...egészen addig, amíg fel nem álltam a tv elöl, mert már nem volt a szüleimnek pénze kifizetni a számlát engem sem érdekelt, h mi van a valósásókon túl...miért is érdekelt volna? proli családban nöttem fel, nem volt fontos a kultúra, kaját meg kaptam. A szüleim meg örültek, h végre van színes tv és lehet hitelt felvenni...no igen, de a fene gondolt arra, hogy elveszítheti az ember az állását és akkor is kell az a qva hitelt fizetni....senki nem számolt be róla a tv-ben!!! Amúgy, most, hogy végre elúsztunk teljesen és a szüleim is belehaltak, aztán a nagyszüleim is, mert mondjuk ma Magyarországon a rákot egyféleképpen kezelik és ha nincs pénzed nem kapsz jó orvost és örülnek neki, ha nem rövídíted tovább a drága kezelési költségekkel az államot...most felkaptam a fejem én is...ezért fogtam magam, m a nemzeti öntudatról még csak nem is hallottam kishazánkban és eljöttem nyugatra, mert itt még kitudom elégíteni az "alapvetö szükségleteimet"...innen nézve még van pár évem, amíg ráérek kimenni az utcára hüzöngeni, h nincs mit ennem. Ráérek elolvasni a neten, h mit írnak a válságról...biztos, h holnap is tudok kapcsolatot teremteni az otthoniakkal, m még ök sem számoltak be arról, h ne tudnák nézni a hetihetest, ne tudnának kikölcsönözni egy filmet a tékából vagy egy kis segítségért cserébe ne tudnának beülni ingyen a kis vidéki színház elöadásaira...addig is tanulok továbbra is angolul, németül és törökül. Ki tudja, h melyik vallás melyik nyelve lesz meghatározó....várok a teleport feltalálására és olvasom az indexet, m itt nem lehet blikket kapni

  • VeGa2009.03.14 02:13:09

    èn nem emlékszem, h mi volt a rendszerváltás elött...egészen addig, amíg fel nem álltam a tv elöl, mert már nem volt a szüleimnek pénze kifizetni a számlát engem sem érdekelt, h mi van a valósásókon túl...miért is érdekelt volna? proli családban nöttem fel, nem volt fontos a kultúra, kaját meg kaptam. A szüleim meg örültek, h végre van színes tv és lehet hitelt felvenni...no igen, de a fene gondolt arra, hogy elveszítheti az ember az állását és akkor is kell az a qva hitelt fizetni....senki nem számolt be róla a tv-ben!!! Amúgy, most, hogy végre elúsztunk teljesen és a szüleim is belehaltak, aztán a nagyszüleim is, mert mondjuk ma Magyarországon a rákot egyféleképpen kezelik és ha nincs pénzed nem kapsz jó orvost és örülnek neki, ha nem rövídíted tovább a drága kezelési költségekkel az államot...most felkaptam a fejem én is...ezért fogtam magam, m a nemzeti öntudatról még csak nem is hallottam kishazánkban és eljöttem nyugatra, mert itt még kitudom elégíteni az "alapvetö szükségleteimet"...innen nézve még van pár évem, amíg ráérek kimenni az utcára hüzöngeni, h nincs mit ennem. Ráérek elolvasni a neten, h mit írnak a válságról...biztos, h holnap is tudok kapcsolatot teremteni az otthoniakkal, m még ök sem számoltak be arról, h ne tudnák nézni a hetihetest, ne tudnának kikölcsönözni egy filmet a tékából vagy egy kis segítségért cserébe ne tudnának beülni ingyen a kis vidéki színház elöadásaira...addig is tanulok továbbra is angolul, németül és törökül. Ki tudja, h melyik vallás melyik nyelve lesz meghatározó....várok a teleport feltalálására és olvasom az indexet, m itt nem lehet blikket kapni