A szabadalmat egy időközben megszűnt grafikai vállalat, a Tektronix jegyezte be, és leírásában megtalálható, hogyan lehet 3D-s felületet a kétdimenziós képernyőn megjeleníteni. A technológia annyira elterjedt, hogy valószínűleg már a modern egyes szám első személyű lövöldözős játékok ősében, a Wolfensteinben is használták, nem is beszélve a Doomról vagy a Quake-ről.
Nagypályás
A húzás első hallásra nevetségesnek tűnik: nehéz elképzelni, hogy egy dallasi jogi iroda sikerrel vehetné fel a harcot olyan, a perben megnevezett óriásokkal, mint a Lucasarts, az Ubisoft vagy az Atari. A McKool Smith azonban nem kispályás a szabadalmi ügyekben, hiszen számos jelentős trófeával dicsekedhet. Az egyik névadó, Mike McKool által 1991-ben alapított cég 2001-ben például a National Instruments képviseletében harcolt ki 3,5 millió dollárt egy The MathWorks nevű cég ellen, amelynek LabVIEW nevű szoftvere a bíróság ítélete szerint négy ponton is megsértette a felperes által bejegyzett szabadalmat. Később az iroda egy szövetségi fellebbviteli bíróságon is győzedelmeskedett.
Idén a kifejezetten magas kockázattal járó ügyekre szakosodott McKool Smith tizenkét jogásza kapta meg egy helyi laptól a "szuperjogász" kitüntető címet, korábban tízüket tüntette ki a Texas Monthly magazin a Texas Emelkedő Csillaga díjjal.