A szolgáltató néhány reklámjában nem tájékoztatott arról, hogy kedvezményes áron csak akkor lehet internetezni, ha a fogyasztó hűségnyilatkozatot tesz, és elhallgatta azt is, hogy mobilinternet szolgáltatása nem mindenhol használható. A jogsértés miatt 5 millió forint a bírság.
A Vodafone 2007. június elején vezette be a piacra a 3G/HSDPA mobilinternet szolgáltatását. A szolgáltatás reklámkampányában voltak olyan hirdetések, amelyekben például nem szerepelt, hogy a havi ötezer forintért reklámozott szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha az ügyfél kétéves hűségnyilatkozatot ír alá. A versenyhatóság szerint a hűségnyilatkozat megkövetelése lényeges információ a fogyasztó számára, hiszen a az ilyen szerződést csak kedvezőtlen feltételekkel lehet felmondani. A hűségnyilatkozat alkalmas a fogyasztó időszakos fogvatartására, mert megnehezíti a szolgáltatók közötti váltást.
A Vodafone hirdetéseiben azt sem mindig közölte a fogyasztókkal, hogy ha a mobilinternetes ügyfél öt gigabájtnál több adatot tölt le egy hónapban, a szolgáltató jogosult az előfizetést átváltani egy másik tarifacsomagra. A reklámokból nem derült ki az sem, hogy a hirdetett szolgáltatás nem vehető igénybe a Vodafone teljes mobilhálózatában, csak azokon a helyen, ahol van 3G-s lefedettség - miközben volt reklám, amely egyenesen arról tájékoztatott, hogy a szélessávú mobilinternet szolgáltatás bárhol elérhető.
A fogyasztók megtévesztése miatt a GVH ötmillió forint bírságot szabott ki a Vodafone Zrt-re. A bírság összegének meghatározásakor enyhítő körülmény volt, hogy az ügyfelek a szerződéskötés előtt megismerhették a pontos feltételeket, és hogy a Vodafone elismerte a jogsértést, és vállalta, hogy a hűségnyilatkozattal kapcsolatos tájékoztatóit átalakítja.