Gandalf mosóport reklámoz

2012.12.15. 11:56

A Denny's amerikai gyorsétteremlánc leszerződött a Hobbit-film mögött álló Warner Brothersszel, és a film felvezető reklámkampányának részeként az éttermeiben hivatalos Hobbit-menüt, és a filmhez kapcsolódó, tradicionális középföldei ételeknek kikiáltott fogásokat mutatott be.

A dolog valahol logikus, hiszen a könyvekből és a filmekből is tudjuk, hogy a hobbitok imádnak enni, és a diétájuk napi hét étkezést (reggeli, második reggeli, tízórai, ebéd, uzsonna, estebéd és vacsora) ír elő, a Denny's menüjének elemei mégis elég bizarrak és viccesek lettek. Elég csak megemlíteni a Gyűrű Hamburgerét, ahol a regénybeli hírhedt varázsgyűrűt természetesen rántott hagymakarika helyettesíti, rögtön három, amiből arra következtethetünk, hogy ez a tünde királyok szendvicse, a legenda szerint ők kaptak ugyanis hármat a hatalom gyűrűiből.

Több se kellett az online mémgyár népművészeinek, akik a Something Awful fórumának felhívására továbbgondolták a filmben rejlő marketinges lehetőségeket, és tucatnyi keresztpromóció lehetőségét vázolták fel. Mivel az internet népének Peter Jackson, és a Warner mostanában eléggé a begyében van (a trilógiává bővített Hobbit miatt, amiért sokan a hollywoodi pénzéhséget teszik felelőssé), a folklór nem bánt kesztyűs kézzel a hobbitokkal, Gandalffal és Szauronnal.

Az altesti humor dominálja a munkákat, a filmek hősei hashajtót, vécépapírt és potencianövelőt hirdetnek. A legjobban sikerül darab eddig talán az a videó, amiben a Gandalf ruháit mosó hölgy dicséri az új mosóporát, és kiderül az is, hogy a tisztító hatás miatt lett a könyv elején még szürke mágusként emlegetett varázslóból fehér, a gonosszá vált Szarumán helyének átvétele, meg a balroggal vívott párbaj utáni lelki megtisztulás csak mellébeszélés.

 

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM