Húsz ingyen MMS
A djuice csomagot a társaság azok számára ajánlja, akik sokat beszélnek, ám emellett igénybe veszik az értéknövelt mobilszolgáltatásokat is, így például SMS-eznek, interneteznek, illetve multimédiás üzeneteket (MMS) is küldenek. A djuice-ügyfelek havonta 20 MMS-t ingyen küldhetnek, s további kedvezmény a havi 1 MB-nyi ingyenes GPRS-adatforgalom. A számlás ügyfeleknél 30 másodperces, a kártyásoknál egyperces egységekben történik a számlázás.
Bevételi verseny
A hétfői sajtótájékoztatón Király István, a cég vezérigazgató-helyettese elmondta: január óta jelentősen megváltozott a piac, s ma már a mobilszolgáltatók között alapvetően nem az előfizetőkért folyik a verseny, hanem azért, hogy melyik vállalat mekkora részt tud magának megszerezni a magyar távközlési szektor árbevételéből.
Fontosabbak a számlások
Mint mondta, változást hozott az is, hogy a Pannon és a Westel már nem fogadja el azt, hogy a Vodafone olcsóbb árakkal jelenjen meg a piacon, s ez az idén jelentős árversenyt alakított ki. A vezérigazgató-helyettes úgy vélte: mindebből következően a cégek a marketingpolitikájukban egyre nagyobb hangsúlyt helyeznek az ügyfelek megtartására, s a számlás (post paid) előfizetők arányának növelésére.
Korábban is tudható volt, hogy a két hete djuice-reklámkampány mögött a Pannon GSM, illetve annak norvég anyacége, a Telenor áll, írja a Napi Online. Egyrészt a djuice.hu domainjának fenntartója a hazai mobilszolgáltató, másrészt a .com végződésű cím a norvég Telenor tulajdonában van, a brand pedig idáig a svéd és a norvég piacon volt jelen. A Pannon GSM egyébként a Bee-csomagot is hasonló kampánnyal vezette be a piacra, azaz a reklámokból sokáig ott sem lehetett tudni, mit is népszerűsítenek.
A djuice norvég internetes oldala a korosztálynak szóló hírek (mozi, zene stb) mellett speciális, nagy megtakarítással kecsegtető mobil-ajánlatokat is tartalmaz, írja a Napi Online.