További MP3 cikkek
Tom Clany's Rogue Spear: Black Thorn
Kezdem a rossz hírrel: az UbiSoft bizonytalan időre elhalasztotta a nagy sikerű Rainbow Six: Rogue Spear kiegészítőjének megjelenését. Az indok az, hogy egy ilyen "antiterroristás" játékban a user közelről tapasztalhatja a terrorizmus működését, mint olyat, ezért egyeseket felzaklathat a dolog, főleg a gépeltérítős küldetések. Új dátum egyelőre sehol.
Csak a nyálcsorgatás kedvéért: a Black Thornban a R6 hagyományainak megfelelően egy antiterrorista brigád tagjaként kell büntetni a gonoszokat, a 10 új single player küldetésben a történelem leghíresebb bevetéseit játszhatjuk újra. Az eredeti játékhoz képest nem sok változik grafikailag, 10 új fegyver és új multiplayer módok potyognak ki a dobozból, a megszokott csudafinom színvonalon.
Nemsokára itt van az új generációs R6, a Black Thorn (halk nyögések), nem tudom, ki lesz akkor kíváncsi a régi játék kiegészítőjére. Meglátjuk.
Megjelenés: egyszercsak
Fejlesztő: RedStorm Entertainment
Kiadó: UbiSoft
Hivatalos oldal: http://www.redstorm.com/blackthorn/
Sid Meier's Civilization III
Minden idők legjobb játékának kikiáltott Civ2 folytatása lassan már dobozolásra vár a Firaxisnál, az Activision két közepesnek mondható próbálkozása után (Civ2: Call to Power 1-2) újra az eredeti fejlesztők jutottak lehetőséghez. A Civ3 ugyanakkora durranás lehet majd, mint elődje, mondom miért:
Először is az egész úgy fog kinézni, ahogy 2001-ben kellene, nagyobb felbontás, 3D-s figurák, sztereó hang, színre fújt scrollbarok. Másodszor, a fejlesztők szándéka szerint a játékos úgy fog felállni egy-egy világuralomra törés után, hogy háborút nyerni nem csak bombázással lehet, hanem a kereskedelem, a politika és a kultúra hatásainak rafinált kombinációjával is. A diplomáciai modul és a kereskedelem polírozása (na, az utóbbira rá is fért) mellett teljesen új elemként vették be a partiba a határok nélküli kultúra nemes eszméjét, lássuk be: jogosan.
Térképünkön láthatjuk majd, hogy városaink határai mellett egy új határvonal is megjelenik, a sziti kulturális befolyásának területét jelölendő. Ha például egy másik, csőbuta nép lakta város a k.befolyásunk alá kerül, megvan rá az esély, hogy hagyják a fenébe anyaországuk országimázs-tevékenységét és a kötelező olvasmányokat, és csatlakoznak a mi birodalmunkhoz. (A McDonalds tagadja, hogy részt vett volna a játék fejlesztésében.) De a dolog természetesen nem ennyire egyszerű, a fent felsorolt dolgok szoros kapcsolatban állnak egymással, és ez minden eddiginél nagyobb agymunkát követel a játékostól.
Változik a nyersanyagok gyűjtésének és felhasználásának rendje is. Az egységeknek nem arany lesz a fedezete, a real-time stratégiákhoz hasonlóan megfelelő anyagokból "gyárthatunk" új egységeket, és a hozzávalók sokszor nem feltétlenül országunk területén lesznek hozzáférhetők (Kereskedelem!). A tankhoz például vas, olaj és gumi kell, ezt majd Worluk megfejti nekem.
Majd egy hónapot kell várni rá, de megéri. A Civilization sorozat harmadik része ajánlott minden fannak, és mindenkinek, aki unja egy kicsit a lövöldözést és az agy pallérozásának ilyen nemes módjára vágyik.
Megjelenés: október 30.
Fejlesztő: Firaxis
Kiadó: Infogrames
Hivatalos oldal: http://www.civ3.com/
Aliens vs Predator 2
Félelem és reszketés impulzusfegyverrel: Az AvsP jó nagyot szólt '99-ben, mint az év legparásabb játéka. A második rész a méltó folytatás címét kívánja elnyerni, ennek eszközei az új grafikus motor, a 21 új küldetés és a konstans téboly ígérete.
A Monolith-féle LithTech engine már bizonyított a No One Lives Foreverben, most a nyálkától sikamlós borzalom földjén próbálkoznak be vele, az előzetesek alapján sikerrel. A szokásos három faj (katona, alien, predator) közt tovább növelték a különbségeket és erősítették saját gyengeségeiket. Kaptak új képességeket is, a kiegyensúlyozottságra persze most sem lehet garancia, a predator mindig győz, bármi történjék is.
A hangulat garantált, aki játszott az első résszel, az tudja, milyen érzés a tengerészgyalogossal töksötétben bámulni a mozgásérzékelőt, és várni a biztos halált. A fejlesztők ígérete szerint a három faj történetei közelebb fognak állni az eredeti filmekhez, és kerek egészet alkotva szórakoztatják az érdeklődő közönséget.
Többjátékos módban tíz kaszt között lehet válogatni, a szokásos dolgokon kívül a fajokon belüli csapatjáték lehetősége hangzik bíztatónak. November elsejétől lehet szaladni érte, a savval csak óvatosan!
Megjelenés: november 1.
Fejlesztő: Monolith Productions
Kiadó: Fox Interactive / Sierra
Hivatalos oldal: http://www.sierrastudios.com/games/aliensvspredator2/
Return to Castle Wolfeinstein
Tegye fel a kezét, aki nem wolfozott! Remélem, keveseket kell emlékeztetni az id első munkájára, ami tulajdonképpen megteremtette az fps műfaját. A Quake3 Arena motorja segítségével most visszatérhetünk a gyökerekhez, és egy titkos náci kastélyban irthatjuk a Harmadik Birodalom legújabb generációs zombikatonáit.
Aki még nem próbálta ki a Wolf multiplayer demóját, az tegye meg gyorsan, az élmény nagyon sokat elárul a készülő játékról - nyugtázhatjuk széles mosollyal. A demóval nem is foglalkoznék többet, razzia helyre kis cikket kerekített neki, azt lehet olvasgatni.
Egyjátékos módban a fent vázolt érdekes történet keretében nyomulhatunk, rengeteg korabeli fegyver áll majd rendelkezésünkre (itt is lesz lángszóró!), a csúnyák intelligenciája pedig kiválónak ígérkezik. Azonnal megkedveltem a játékot, amikor arról olvastam, hogy egyszerre csak egy kést, egy pisztolyt és egy szabadon választott tömegpusztító eszközt birtokolhatunk, végre lesz példa a Quake realisztikusabb, humánusabb felhasználására is, hehe.
Érdekes adalék, hogy a fejlesztők eredetileg csak valamilyen csirke deathmatch-parádét terveztek a multiplayerhez, aztán rájöttek, hogy mennyire jó arcok, mert tök jó játékot csináltak, erre fejlesztettek még egy kicsit, és lám, itt van a Team Fortress Classic (Half-Life) új konkurenciája. November hattól a mozikban.
Megjelenés: november 6.
Fejlesztő: Gray Matter / Nerve
Kiadó: Activision
Hivatalos oldal: http://www.activision.com/games/wolfenstein/