További MP3 cikkek
A játék bugos vagy a készülék?
|
Pontvesztés másfél nap kieséssel
Sajátos logikából következő újabb pontveszteség
A következő hatalmas szörnyűség a döntő előtt két nappal történt: a NG egy logikai feladatnak (embereket kellett csoportokba bontani az alapján, hogy kik kedvelik egymást és kik nem) a rossz megoldását fogadta el, azzal az indokkal, hogy ha két ember egyszer utálja, másszor kedveli egymást, akkor abból egyértelmű, hogy szeretik egymást. Ez NÜ-nek kb. 1000 pontjába került, - és ugye az első ötven kap telefont - ezzel lecsúszott a 40.-ről a 80. helyre.
Sikeres döntő -
Elérkezett a nov. 23-i döntő napja. A NG elérhetővé tette a döntőhöz szükséges fájlokat, mivel több ezren egyszerre játszanak, nehogy túlterhelt legyen a szerver. A döntő első feladata még megjelent a legtöbb embernek, azonban amikor az első feladat 15 perce lejárt, a NG szervere eyszerűen összeomlott. Reboot, újracsatlakozás és sikerült belépni, és a második feladat 45 percéből NÜ-nek 28 perce maradt. Sikeresen teljesítette ezt is, és a harmadik feladatot is, amivel vége lett a döntőnek, és a NG megköszönte a játékot.
- melyet nem vesznek figyelembe
Ekkor azonban NÜ megtudta, hogy a játékosok fele nem tudta elérni a szervert a 2. és a 3. feladat alatt, ezért a NG a "FAIR GAME" érdekében azt mondta, hogy bocsi, akkor nem vesszük figyelembe a 2. és a 3. feladatát a döntőnek. Érdekes módon két héttel ezelőtt a NG teljesen más döntést hozott. Azonban a szabálykönyvet idézve nem volt NÜ-nek semmi esélye:
És most NÜ és még rajta kívül 28 ország NG játékosai várnak a magyarázatra - úgy tűnik, hiába. És hogy ki kap telefont? Hát NÜ biztosan nem, és nem az ő hibájából, hiszen "A Játék a játékosok képességein alapszik.", bár a képességekkel nem volt gond. És most NÜ hülyén áll, 3 hét elvesztegetett idővel, kevés alvással és pár összetört berendezéssel. És NÜ jövőre háromszor is meggondolja, mielőtt NokiaGame-et játszana.
Amikor a játékosok a döntő második részéhez értek, a központi szerver 10-15 percre leállt, majd újra indult, így a játékosok folytathatták a játékot. A szerver leállásának okát a Nokia vizsgálja, a Nokia Game számítógépes rendszere nem a Nokia saját rendszerén futott, külön alvállalkozó biztosította azt. A technikai hiba 10-15 perc leállást okozott, melyről SMS-en értésítették a játékosokat közvetlenül a leállás után. A játékosok újra beléptek, be kellett ütniük a pontszámaikat és folytathatták a játékot. Ezt követően a Játék weboldalán is megjelent egy tájékoztatás a történtekről.
A Nokia szerint a végső pontszámok meghatározásánál a szerverleállás nem jelentett nehézséget, mert a "fair play" értelmében a Nokia - a pontok összeszámolásánál - a szerverleállás előtti utolsó állapotot vette figyelembe. Így a győzteseket egyszerűen azonosíthatták, őket az elkövetkező öt napban személyesen megkeresik. Az idei Nokia Game legjobb játékosainak nyereménye minden országban egy új Nokia 5510-es készülék.
A Nokia Game döntőjére a 3 hetes játék végén november 23-án került sor. A pénteki nagy döntőben 28 országból 25 ezer játékos vett részt. A döntő másfél óráig tartott, az interneten élőben zajló játék keretében a játékosoknak Tragamin őrök legyőzésével át kellett venni a hatalmat a hajóhíd felett. Miután legyőzték az őröket, a hajót a sziklás török partok mentén biztos kikötőbe kellett vezetniük. A biztos kikötés után a játékosok Geneva végső feladványával álltak szemben, és a Hangot a világ minden mobiltelefonjára el kellett küldeniük. Meg kellett találniuk a megfelelő kristályt az adóvevő működtetéséhez, és az elmúlt három hét eseményeire vonatkozó kérdések sorát kellett megválaszolniuk. A kérdőív kitöltése után a Hang készen állt az átvitelre.