Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMEddig 1,26 millióan szavaztak egy facebookos felmérésen az új Facebookról és 75 ezer komment született a témában. A közösségi oldal riválisa, a Twitter mikroszájton 1,7 százalékos növekedés következett be az új felület bevezetése óta, írja a BBC.
Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója néhány héttel ezelőtt azt mondta, szerinte idővel megváltozik a tömegek véleménye. „Azt reméljük, ha nyitott párbeszédet indítunk felhasználóinkkal, akkor minden a helyére kerül majd" - mondta a Newsbeatnek. Az új dizájnban ugyanazon a felületen érkezik az összes ismerőstől minden bejegyzés - állapotjelzések, kvízeredmények, megosztott tartalmak, képek, videók - ami meglehetősen átláthatatlanná teszi az oldalt.
A gyűlölethullám nem csillapodik, a legtöbb felhasználónak az a baja, hogy a rendszer áttekinthetetlen, és túlságosan twitteres. „Ha fel akarnék iratkozni egy twitteres hálózatra, akkor a Twitterre iratkoznék" - írja az egyik kommentelő. Mások azonban megvédik, szerintük egyszerűen arról van szó, hogy az emberek nem szeretik a változást, de majd megszokják az új dizájnt.
Néhány napja - szintén a Newsbeatnek - a Facebook egy közleményben újra nyilatkozott. „Az új oldal egy lépés a szájt fejlődésében, amit úgy alkottunk meg, hogy az embereknek több lehetősége legyen a tartalommegosztásra. Örülünk annak, hogy világszerte 175 millió ember használja a Facebookot, és nagyon fontosnak tartjuk a visszajelzéseiket. Figyelünk mindenre, amit az emberek mondanak az új oldalról. Arra bátorítanánk őket, hogy konstruktív, részletezett visszajelzéseket küldjenek" - fogalmaztak, arra azonban nem tértek ki, beépítik-e majd fejlesztéseikbe a javasolt ötleteket.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM