A Matáv köreiből származó információnk szerint a cégen belül is sokan furcsállják a névválasztást. Egyik informátorunk úgy fogalmazott: érthetetlen, hogy miért pont egy ilyen "rovarirtós hangzású" elnevezés mellett döntött a vállalat vezetése.
Az Axelero nevével alighanem gyakran találkozunk majd a jövő héttől: a vállalat monstre reklámkampányt indít. Erről tart sajtótájékoztatót a jövő héten a cég vezetése, és itt jelentik be a névváltoztatást is. A magyar internetes piacon példátlan méretű - csaknem egymilliárd forintos - kampány reklámügynöksége az Edison Network, illetve részt vesz még benne a DDB is (ez utóbbi cég az üzleti - business to business - szolgáltatások reklámját csinálja).
Erdélyi Zsolt, az Edison Network kreatív igazgatója az Indexnek sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta a névváltoztatás hírét. Csupán annyit mondott, hogy a kampány anyagai épp most készültek el, "a jövő héttől minden kiderül".
Az axelero.hu, az axelero.com és az axelero.net domainnevet már tavaly novemberben bejegyeztette a MatávNet Rt.