Mikor azonban a fejlődés eljutott egy már kifejezetten élvezhető szintre, a szórakoztatóipar lecsapott a technológiára. Innentôl kezdve a nagy animációs cégek művészei (ILM, Pixar, Digital Domain) már nem csak felhasználói voltak a szoftvereknek, hanem aktívan részt vettek azok fejlesztésében. Ma már hadseregnyi ember dolgozik az illúziókeltés egyre mesteribb technológiáin - ami tervezőmérnökök hobbijaként indult, mára iparrá nőtte ki magát.
A www.fakeorfoto.com-on kortárs számítógépes grafikusművészek legrealisztikusabb alkotásai mérik össze erejüket a klasszikus fényképészeti eljárásokkal. Ne keseredjünk el, ha nem sikerül elsőre mindet eltalálni, inkább küldjük el idősebb barátainknak a linket, nekik még annyira sem fog. Segítségünkre egyedül a "túl szép, hogy igaz legyen" mondás lehet, ezzel a hozzáállással talán többet eltalálhatunk. 10/10-es eredmény esetén pedig újabb 4 bónusz kép segít rontani az átlagunkon.