Natália
-3 °C
8 °C

Brit kiadó internetes filmpremierje

2003.09.07. 00:08
A sikeres brit filmproducer, Simon Beaufoy a "This ist not a love song" címet viselő új filmjét a világon elsőként az interneten kívánta bemutatni.

A kevesebb mint két hét alatt leforgatott alacsony költségvetésű filmet magyar idő szerint pénteken este hét órakor tekinthették volna meg a felhasználók a www.thisisnotalovesong.com címen. A "belépés" díja $3,2-4,8 dollár volt.

Viszont az oldal betöltésekor már órákkal később is csak egy felirat jelent meg, miszerint technikai problémák léptek fel, és az érdeklődők később próbálkozzanak újra. A készítők sajálatukae fejezik ki, hogy túl kicsinek bizonyult a sávszélességük, és hogy nem gondoltak a Mac felhasználókra.

A brit filmtanács viszont az internetes bemutató megszervezését "globális áttörésként" és világméretű premierként értékelte.

Sikerfilmek

A 36 éves Beaufoy az Oscar díjra jelölt filmjével (Alul semmi, The Full Monty) rekordbevételeket ért el. Digitális technológiával forgatott horrorfilmje, a "28 Days Later" az USA-ban szintén nagy sikernek bizonyult, és világszerte 65 millió dolláros bevételt ért el.

Az új internetes film szintén digitális technológiával készült. A történet szerint egy polgárőr elől kalandos körülmények közt menekül két fiatal.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Pihenjen Szép kártyával!

Egy kis lazítás Önnek is jár! Íme a Szép kártya elfogadóhelyek.