Miklós
-7 °C
2 °C

Új hirdetési forma a New York Timesnál

2003.02.04. 12:45
A New York Times (NYT) olvasói áprilistól a lap online változatában néhány fontos változást figyelhetnek meg. Legalábbis a médiavállalkozás a felhasználók fokozott figyelmére számít, amikor a lap online változatát a nyomtatott forma layoutjához közelíti.
A féloldalas reklámformátum a szöveg jobb oldalán húzódik majd végig, értesült a Wall Street Journal (WSJ). A mostanáig a bal oldalon elhelyezett navigációs felület a felső részen kap helyet, hogy az oldalakon elférhessen a szembeötlő reklám.

"Ez egy békés, nagyméretű hirdetési formátum. Megkíséreljük kihozni a legjobbat, amit az internet kínálhat" - jelentette ki Jason Krebs, a NYTimes.com reklámértékesítési alelnöke.

Az új hirdetési formát jelenleg olvasók bevonásával tesztelik. A fejlesztés során nem csak a nyomtatott forma alaki követelményeire ügyeltek, de a tévéreklámoknál elfogadottnak számító alapelveket is figyelembe vették.

Jason Krebs meggyőződése, hogy ez a hirdetés nem fogja zavarni az olvasókat. Szerinte a felhasználók egyetlen igénye, hogy a reklám ne szakítsa zavaróan félbe az olvasást.

Az új reklámformátum iránt már több hirdető érdeklődött, mondta a reklámszakember. A lap online részlege, a New York Times Digital kimutatásai szerint 2002 utolsó negyedévében a reklámeladások 19 százalékkal, 19,7 millió dollárra bővültek.

Ennek egyik oka a hirdetők érdeklődése az új típusú formátumok iránt. A formavilágában egyébként meglehetősen konzervatív NYT az online változatban elég élénken kísérletezett az újfajta hirdetési megoldásokkal.

A nagyobb méretű reklámfelületek kereken két évvel ezelőtt jelentek meg a lapban, és azóta sikeresen kiszorították a klasszikus bannereket.

Visszatérés a paradicsomba

Egy újabb kaland előszobájába léptünk, mikor kis kocsink megindult Christchurch felé.

US Virgin Islands

Sosem láttál még ilyen gyönyörű helyet!