A rádiók egyre nagyobb figyelmet szentelnek online megjelenésüknek. A 18-49 év közötti magyar internetezők 22 százalékát érik el a földi szórású adókhoz kapcsolódó portálok. Érdekes módon az oldalak látogatottsága nem tükrözi az offline hallgatottsági adatokat.
Az augusztusi adatok alapján a rádiók online megjelenései között az InfoRádió portálja a legsikeresebb, a 18-49 éves netezők 9 százaléka kereste fel az oldalt. A Magyar Rádió honlapja a második (8 százalék), majd Sláger Rádió (6 százalék) következik.
Népszerű az iTunes is. Bár a magyar internetezők el vannak vágva az Apple online zeneboltjától, így is 13 százaléknyian, azaz 270 ezren alkalmazták a programot a korcsoportban zenelejátszásra, -rendszerezésre, podcastok, letöltésére és online rádiózásra. A Winamp még kedveltebb, közel 800 ezren használták (37 százalék) a korosztályban zenelejátszásra és online rádiók hallgatására.