Az Atari bemutatta az első olyan játékot, amely kihasználja az AMD legmodernebb processzorainak azon képességét, hogy 64 bites utasításokat is képesek feldolgozni. A játékban atomválságot kell megelőzni.
Az Atari fejlesztői munkájában nem vett részt az AMD, mégis roppant izgatottan várta Shadow Ops: Red Mercury elnevezésű kommandós játék megjelenését, amelyben a főhősnek a világot kell megmentenie egy közelgő atomválságtól. Az AMD számára azonban nem a virtuális béke oly fontos, hanem hogy a játék az általa gyártott 64 bites Athlon processzorokra lett optimalizálva. A gyártó szerint a hatvannégy bites kódok alkalmazásának köszönhetően a játék részletesebb, és korábban soha nem látott textúrákat jelenít meg a képernyőn.
Az AMD vezetői semmit nem mondtak arról, hogy a játék milyenre sikerült, csupán processzoruk képességével foglalkoztak, írta a Tom's Hardware számítástechnikai szaklap. Az Athlon 64 felhasználók egyébként a Microsoft Windows XP Pro x86 operációs rendszer próbaváltozatának letöltése, illetve a 64 bites eszközkezelő programok telepítése után maguk is megismerhetik a 64 bites kód előnyeit.
Wim Stocks, az Atari alelnöke az Inquirer brit lapnak elmondta, hogy hagyományos 32 bites kóddal nem tudtak volna THX 5.1 minőségű hangzást és ilyen részletes kinézetet adni a játéknak úgy, hogy a sebességcsökkenés ne rontsa le a játékélményt.