Jó negyedévet zárt az LG
Az LG 2009 első negyedévében világszerte 9,12 milliárd dolláros forgalmat bonyolított – írja a cég sajtóközleményében. Az előző év hasonló időszakához képest ez 14,6 százalékos növekedést jelent. A cég így nem volt veszteséges, 324 millió dollár profitot könyvelhetett el.
Az eredményhez leginkább a szórakoztatóelektronikai termékekért ésa mobileszközökért felelős divízió hozta össze. Az előbbi 3,05 milliárd dolláros forgalmat, az utóbbi 3,02 milliárd dollárt jelentett, a profit mértéke 10 millió, illetve 181 millió dollár volt a két részlegnél.
Az előző évhez képest 40 százalékkal több (3,54 millió) szórakoztatóelektronikai terméket szállítottak ki a boltokba, de az LG még nagyobb keresletet vár a második negyedévre, mivel most kelendők a kicsi, lapos LCD-tévék. Mobilfronton a Cookie és a qwerty-billentyűs LG-KS360 voltak a cég nagy erősségei az első negyedévben.