Straub Elek vezérigazgató a megjelent tulajdonosok előtt hangsúlyozta, hogy az új névvel és arculattal a társaság valódi csoportként jelenhet meg, megszabadulhat a még fennmaradt monopolszolgáltató képének maradék terhétől, és javítható lesz a vezetékes üzletág vonzereje. Emellett azt várják, hogy rövid és hosszú távon is erősödik az ügyfélmegtartó képességük, összességében tehát a márkaváltás hatására javul majd a versenyképességük.
Jönnek a nevek
A névváltoztatás a cégbírósági bejegyzést követően lesz hatályos, közvetlen költségeit a többségi tulajdonos, a Deutsche Telekom (DT) viseli. Staub Elek hangsúlyozta, hogy a név és márkaváltás nem okoz változást sem a tulajdonosi, sem az irányítási struktúrában, illetve a vállalat vezetésében sem. A vezérigazgató megemlítette azt is, hogy a Matáv Csoport márkastruktúrája várhatóan követi a Deutsche Telekomét, így az ügyfelek a T-Mobile mellett találkoznak majd a T-Com, a T-Systems és a T-Online márkanevekkel is.
Az árak maradnak
A rendkívüli közgyűlésen egy kisrészvényes több napirendi pont módosításánál is kezdeményezte, hogy a Matáv tarifái és a foglalkoztatottak bére harmonizáljon a német többségi tulajdonos által alkalmazott mértékekkel. A közgyűlés azonban az indítványt elutasította.