Salamon

Marsonkívüliek pusztították el a Marsot

2014.11.24. 21:49
Kinek voltak az útjában a Marson a küdóniaiak és az utópiaiak? Honnan fújt a szél, amikor elsöpörte őket a nukleáris háború? Hogy kerül ennyi romos épület a vörös bolygóra? Kiderül a Kozmológiai és Asztrorészecsketani Folyóirat legfrissebb számából.

John Brandenburg fizikus új elmélettel próbálja megrengetni az űrtudomány jelenlegi állását: kutatásaiban arra jutott, hogy a Marson volt élet, csak elpusztította az atomháború (az atomrobbanást piros pötty, az uralkodó szélirányt nyíl jelzi a térképen).

1416508515253305.png

A Huffington Post szerint az elmélet lényege, hogy a Marson honos küdóniaiak és az utópiaiak civilizációit egy marsonkívüli faj atomtámadása pusztította el. A kulcs a Mars talaja, a tudós szerint még a színéről is ordít, hogy fúziós-hasadásos robbanások helyszíne volt a bolygó.

A Curiosity által hazaküldött képeket is felhasználta, meggyőződése, hogy épületek romjait ábrázolja több kép is. Eredményei a Journal of Cosmology and Astroparticle Physics (Kozmológiai és Asztrorészecsketani Folyóirat) hasábjain jelennek majd meg. Nemrég arról jelent meg cikk ugyanebben az újságban, hogy

az ősrobbanás valójában egy hologram volt.

Screen Shot 2014-11-20 at 10.50.54 AM.png

Brandenburg a Kaliforniai Egyetemen végzett, plazmafizikus. Meggyőződése, hogy a marsi civilizációk az ókori egyiptomiak technológiai szintjén voltak. A fenti képen láthatók az épületek romjai (a kép forrása persze ismeretlen).

Szembesülve Brandenburg professzor bizonyítékaival, bizonyossá vált, hogy nekünk is aktívan készülnünk kell a védekezésre az ellen, ami ezt a csapást mérte a Marsra.

írták a bejelentés hatására az Arkcode.com-on.